Anonym bruker Skrevet 4. juni 2020 #1 Skrevet 4. juni 2020 Har deres barn bursdagsfeiring nå eller har dere vært på? Ungen min har bursdag denne mnd og jeg er i tvil om hva vi skal gjøre. Anonymkode: 5445c...d1a
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. juni 2020 #2 Skrevet 4. juni 2020 Min skal i en bursdag neste helg. Bursdagen skal være overnatting og gaming bursdag og det er invitert 3 stykker. Vår har også hatt bursdag for ikke lenge siden og vi hadde kun familieselskap . Mulig vi inviterer de beste vennene på noe i sommer. Pappaen her foreslo å invitere på båttur med vannski osv .
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2020 #3 Skrevet 4. juni 2020 Har invitert fra kohorten i bhg. Men det er fordi det passet så bra, da alle jentene på avdelingen er i samme kohort. Vi er ikke de første som gjør det heller. Null smitte i denne kommunen. Anonymkode: d83a8...138
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2020 #4 Skrevet 4. juni 2020 1 hour ago, Anonym bruker said: Har deres barn bursdagsfeiring nå eller har dere vært på? Ungen min har bursdag denne mnd og jeg er i tvil om hva vi skal gjøre. Anonymkode: 5445c...d1a her har min vert i bursdag siden slutten av April helt greit nå Anonymkode: b79ad...62d
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2020 #5 Skrevet 4. juni 2020 Bursdsgsinvitasjonene begynte å strømme inn igjen denne uken. Helt problemfritt for meg. Anonymkode: 7d4bc...fba
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2020 #6 Skrevet 4. juni 2020 Begge mine skal de neste ukene, ute bursdager alle sammen. Det er uansett bare barn fra samme klasse /avdeling i barnehagen. Anonymkode: d921e...e88
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2020 #7 Skrevet 4. juni 2020 Her er det endel bursdager fremover. Vår skal ha til helgen, alle guttene fra klassen. Anonymkode: 64651...f35
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2020 #8 Skrevet 6. juni 2020 Nei,ville droppet det. Kun noen få nærmeste isåfall, En bør legge opp mat og kaker opp på tallerken. Syns ikke man skal forsyne seg av mat med samme bestikk. Anonymkode: 85b49...10f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå