Gå til innhold

Bursdagsfeiring nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har deres barn bursdagsfeiring nå eller har dere vært på? Ungen min har bursdag denne mnd og jeg er i tvil om hva vi skal gjøre. 

Anonymkode: 5445c...d1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min skal i en bursdag neste helg. Bursdagen skal være overnatting og gaming bursdag og det er invitert 3 stykker. Vår har også hatt bursdag for ikke lenge siden og vi hadde kun familieselskap . Mulig vi inviterer de beste vennene på noe i sommer. Pappaen her foreslo å invitere på båttur med vannski osv . 

Skrevet

Har invitert fra kohorten i bhg. Men det er fordi det passet så bra, da alle jentene på avdelingen er i samme kohort. Vi er ikke de første som gjør det heller. Null smitte i denne kommunen.

Anonymkode: d83a8...138

Skrevet
1 hour ago, Anonym bruker said:

Har deres barn bursdagsfeiring nå eller har dere vært på? Ungen min har bursdag denne mnd og jeg er i tvil om hva vi skal gjøre. 

Anonymkode: 5445c...d1a

her har min vert i bursdag siden slutten av April :) helt greit nå

Anonymkode: b79ad...62d

Skrevet

Bursdsgsinvitasjonene begynte å strømme inn igjen denne uken. Helt problemfritt for meg.

Anonymkode: 7d4bc...fba

Skrevet

Begge mine skal de neste ukene, ute bursdager alle sammen.  Det er uansett bare barn fra samme klasse /avdeling i barnehagen.  

Anonymkode: d921e...e88

Skrevet

Her er det endel bursdager fremover. Vår skal ha til helgen, alle guttene fra klassen. 

Anonymkode: 64651...f35

Skrevet

Nei,ville droppet det. Kun noen få nærmeste isåfall,  En bør legge opp mat og kaker opp på tallerken. Syns ikke man skal forsyne seg av mat med samme bestikk.

Anonymkode: 85b49...10f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...