Gå til innhold

Hvordan vasker du deg

Anbefalte innlegg

Skrevet

i rumpa?

Bruker du klut, spyler med dusjen, andre metoder?

Hva er egentlig mest hygienisk og "best"?

Anonymkode: 9a78d...32f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Papir! Tørker meg til det ikke er igjen eim der. 
Å ha riktig konsistens på avføringen er det første. Da trengs mindre papir. Dessverre kontrolleres dette av mensen og hva du har spist og hvor lenge du går.

Tar gjerne litt vann på papiret og får vekk alt. For så å tørke over igjen helt til papiret er hvitt når jeg tar det ut av rumpa. Sparer ekstremt på papiret. Så jeg bretter det sammen flere ganger.

Anonymkode: 8183b...129

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Papir! Tørker meg til det ikke er igjen eim der. 
Å ha riktig konsistens på avføringen er det første. Da trengs mindre papir. Dessverre kontrolleres dette av mensen og hva du har spist og hvor lenge du går.

Tar gjerne litt vann på papiret og får vekk alt. For så å tørke over igjen helt til papiret er hvitt når jeg tar det ut av rumpa. Sparer ekstremt på papiret. Så jeg bretter det sammen flere ganger.

Ja, men jeg mener når du dusjer - hva gjør du da?

Og det med konsistensen er jeg enig i - kjempeviktig (baklager hvis vi blir litt ekle her...). 
Har ikke helt funnet ut hvilken mat som er best for å få bra konsistens (Jeg har inntrykk av at mat fra korn ikke er det beste i så måte).
Har du noe kunnskap om det?

Skrevet

Herre...….:-P

Skrevet

I rumpa bruker jeg såpe, altså vasker med såpe og skyller. Det er i tisse du ikke skal bruke såpe, i rumpa er det greit.

Anonymkode: ebbe2...088

Skrevet

I dusjen bruker jeg kroppssåpe. Inni rumpa, ikke inni hullet 😛 men inni sprekken, ellers blir ikke svettelukt borte. Bruker også såpe utenpå leppene, men ikke i selve tissen. Graver ut evt utflod med neglene. 

Skrevet

Jeg bruker intimsåpe og skyller med vann etterpå. 

Anonymkode: 76bd8...9f2

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I dusjen bruker jeg kroppssåpe. Inni rumpa, ikke inni hullet 😛 men inni sprekken, ellers blir ikke svettelukt borte. Bruker også såpe utenpå leppene, men ikke i selve tissen. Graver ut evt utflod med neglene. 

Tusen takk for en meget utfyllende instruksjon 😕 

Anonymkode: bb467...30d

Skrevet

Dere som vasker med såpe: bruker dere klut eller fingrene?

Igjen beklager jeg en litt ekkel tråd, men jeg lurer faktisk på hva som er vanlig og som regnes som «riktig». Skrives liksom ikke avisartikler om sånt akkurat.

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Dere som vasker med såpe: bruker dere klut eller fingrene?

Igjen beklager jeg en litt ekkel tråd, men jeg lurer faktisk på hva som er vanlig og som regnes som «riktig». Skrives liksom ikke avisartikler om sånt akkurat.

Fingrene. 

Anonymkode: 76bd8...9f2

Skrevet

Runketråd

Anonymkode: 9251e...0b3

Skrevet

Med såpe, i dusjen, med fingrene som blir vasket med såpe etterpå.

Anonymkode: ba5a9...c94

Skrevet

I dusjen såper jeg inn hele kroppen med dusjsåpe og gjør det samme med underlivet inkl rompa. Så skylles alt av. Har jeg ikke klut tilgjengelig (hos andre eller på offentlig garderobe så bruker jeg fingrene til å fordele såpa. For ja, jeg bruker såpe. Vanlig mild dusjsåpe. 

Dersom jeg trenger å vaske meg uten dusjen så bruker jeg klut, først med såpe i våt klut og så skyller jeg kluten fri for såpe og vasker av såpa nedentil, gjentar det til jeg ser såpen er borte. 

Anonymkode: 5c98f...306

Skrevet
6 hours ago, Anonym bruker said:

i rumpa?

Bruker du klut, spyler med dusjen, andre metoder?

Hva er egentlig mest hygienisk og "best"?

dusjer hver dag

Anonymkode: 2bb58...1e5

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Graver ut? 🤮

Anonymkode: 23571...543

Skrevet

Jeg gjør som katten.

Anonymkode: baab0...6ab

Skrevet

vasker med hendene ,med såpe og spyler inni der etterpå..

Anonymkode: 16560...c4a

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hahaha!! Jeg døde av latter nå! Takk for kveldens beste innlegg 😂

Anonymkode: 604e9...7fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...