Gå til innhold

Vibrator Under graviditet


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. 

Jeg brukte dildo/vibrator uten å ha lest om det er i orden for gravide. Tenkte ikke på om det kunne være skadelig før etter det "var for sent" . Er i uke 19. Ble veldig bekymret da jeg leser på nettet, for nå har jeg jo allerede brukt den. Første og siste gang i svangerskapet jeg brukte den. Og ikke lenge, men blir jo fortsatt bekymret. 

Er så redd for at dette skader babyen eller at noe skal skje.. Noen som har brukt dette uten å ta skade av det? Erfaringer? 

Anonymkode: 1a672...5c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg brukte det noen ganger før jeg leste at det kunne være skadelig. Alt gikk fint med babyen i magen. Faren er vel egentlig at vannet kan gå, er det ikke? Selve babyen merker det vel bare som en mild massasje, mener jeg å huske. Det går nok helt fint. 

Anonymkode: 7521f...99d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg brukte det noen ganger før jeg leste at det kunne være skadelig. Alt gikk fint med babyen i magen. Faren er vel egentlig at vannet kan gå, er det ikke? Selve babyen merker det vel bare som en mild massasje, mener jeg å huske. Det går nok helt fint. 

Anonymkode: 7521f...99d

 

Så bra. Håper det går bra med graviditeten min også. Brukte du den inni deg også, med vibrering? 

Ikke for å være alt for detaljert her nå altså. Får bare litt noia

 

Anonymkode: 1a672...5c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, brukte den inni flere ganger. Alt gikk helt fint. Det gjør det nok hos deg og. 😊

Anonymkode: 7521f...99d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal ikke være noe problemer med å bruke vibrator hverken inni eller utenpå under en graviditet så lenge det ikke er et risikosvangerskap med ekstrem kort livmorhals, truende premature rier eller andre ting i den duren. 

Anonymkode: 0ed6a...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg brukte det noen ganger før jeg leste at det kunne være skadelig. Alt gikk fint med babyen i magen. Faren er vel egentlig at vannet kan gå, er det ikke? Selve babyen merker det vel bare som en mild massasje, mener jeg å huske. Det går nok helt fint. 

Anonymkode: 7521f...99d

Hvor har du lest at det er skadelig?

Man kan fint ha sex under svangerskapet, og en vibrator er jo nokså uskyldig sammenlignet med en kraftig orgasme?

Anonymkode: 52bce...f13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor har du lest at det er skadelig?

Man kan fint ha sex under svangerskapet, og en vibrator er jo nokså uskyldig sammenlignet med en kraftig orgasme?

Anonymkode: 52bce...f13

Tror det er vibrasjon rett på livmorhalsen som kan være "farlig". Altså tar ikke babyen skade direkte, men fødsel kan starte prematurt... 

Anonymkode: b8700...cc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tror det er vibrasjon rett på livmorhalsen som kan være "farlig". Altså tar ikke babyen skade direkte, men fødsel kan starte prematurt... 

Anonymkode: b8700...cc4

Men spørsmålet var jo hvor man har den informasjonen fra. 

Anonymkode: 52bce...f13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tror det er vibrasjon rett på livmorhalsen som kan være "farlig". Altså tar ikke babyen skade direkte, men fødsel kan starte prematurt... 

Anonymkode: b8700...cc4

Da skal du jammen være ganske langt uti svangerskapet ... 🙄

Anonymkode: aaf41...150

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...