Anonym bruker Skrevet 4. juni 2020 #1 Skrevet 4. juni 2020 Jeg merker i henting gjennom dagen, men når jeg legger meg, og har ligget noen minutter, får jeg kjempevondt i musklene i hele ryggen. Det kjennes spesielt mellom musklene i ribbena, i korsryggen og rundt mot magen. Det er selve bevegelsen som gjør vondt, og det er over når jeg har snudd meg, eller står opp. Hva kan det være? Anonymkode: 416b3...d61
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2020 #2 Skrevet 4. juni 2020 For svai rygg. Samme har jeg og jeg har for stor svai. Anonymkode: 993f9...83d
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2020 #3 Skrevet 4. juni 2020 Svai rygg? Rette meg opp mer, da? Men det går ikke. Jeg har store, tunge pupper (75H), kan det forklare problemet? Hi Anonymkode: 416b3...d61
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2020 #4 Skrevet 4. juni 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Svai rygg? Rette meg opp mer, da? Men det går ikke. Jeg har store, tunge pupper (75H), kan det forklare problemet? Hi Anonymkode: 416b3...d61 Ryggsvai får ikke jeg noe gjort noe med. Skjelettet mitt er slik. Ser ut som en banan fra siden liksom. Anonymkode: 993f9...83d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå