Anonym bruker Skrevet 3. juni 2020 #1 Skrevet 3. juni 2020 Jeg har kjøpt en gave til kontaktlæreren som skal slutte. På skolen er det strenge regler om at vi ikke får lov å gå inn i garderoben,ikke lov å gå inn å hente barnet på SFO,barna får ikke låne farger eller blyanter osv. Så hvordan bør jeg levere gaven? Sende den med sønnen min så han kan gi den? Eller gi den selv når jeg leverer/henter han utenfor klasserommet? Redd for å gjøre noe feil her ettersom det er strenge regler pga corona. Anonymkode: 2da7f...244
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2020 #2 Skrevet 3. juni 2020 Å når gir jeg den? Siste skoledag? Det er ikke blomster. Anonymkode: 2da7f...244
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2020 #3 Skrevet 3. juni 2020 Spør om du kan få levere den, eller send den i posten, da. Det er jo ikke giftig å ta i døde ting, hvis man ikke slikker på dem. Anonymkode: 21c28...826
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå