Anonym bruker Skrevet 3. juni 2020 #1 Skrevet 3. juni 2020 Noen form for kampanje eller noe? 🤷🏼♀️ Anonymkode: 2eaa8...097
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2020 #2 Skrevet 3. juni 2020 På Facebook altså 😂 glemte å skrive det Anonymkode: 2eaa8...097
shewolf Skrevet 3. juni 2020 #3 Skrevet 3. juni 2020 Sikkert sånn "alle er like uansett farge" greie, siden det er den store trenden om dagen.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2020 #4 Skrevet 3. juni 2020 37 minutter siden, shewolf skrev: https://www.statista.com/statistics/585152/people-shot-to-death-by-us-police-by-race/ Kan ikke se at det er så innmari mange flere svarte som blir skutt vs hvite. Jeg tror politiet i USA er "litt" høye på seg selv, og fort blir mye mer voldelige enn de må være. De har et problem med rasisme i USA, uten tvil (!) Og sikkert i veldig mange andre land også. Men jeg synes at sånne ting fort blir hvit MOT svart, og det er da det blir så innmari feil. Det her er mot politivold. Og det hjelper ikke å ødelegge butikker, folks levebrød.. det er helt utrolig idiotisk hvordan det blir melket til å gjøre fæle ting om dagen. Jeg er helt for å bekjempe politivold- mot mennesker. Og rasisme, mot de som utfører det. Vet du at i 2018 var 76 % av amerikas befolkning hvite, 18 % latinamerikanere og13 % afrikansk-amerikanere. I 2015 var det ca 248 millioner hvite altså 77 %, og ca 42 millioner svarte- altså 13 %, noe som er ganske likt tallene i 2018.I Linken din viser at i 2018 ble 399 hvite og 209 svarte drept av politiet. Du synes fremdeles ikke at det er særlig mange flere svarte enn hvite som blir skutt av politiet i Amerika? Linken din er verdiløs. Anonymkode: c4006...5cb
Østerdølen Skrevet 4. juni 2020 #5 Skrevet 4. juni 2020 HI. Jeg regner med at mange av disse profilene enten er falske,eller (etter min erfaring) er det høyrevridde skaprasister som tror de på den måten kan spre sitt budskap uten at det vises at det er dem...
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2020 #6 Skrevet 4. juni 2020 21 svar og to som går på spørsmålet mitt og ikke sporer av - ny rekord 😂 2 timer siden, Østerdølen skrev: HI. Jeg regner med at mange av disse profilene enten er falske,eller (etter min erfaring) er det høyrevridde skaprasister som tror de på den måten kan spre sitt budskap uten at det vises at det er dem... Dette er venner på Facebook, så jeg tror ikke det er falske profiler. Men det kan jo ha noe med alt som skjer om dagen. Anonymkode: 2eaa8...097
Admin Skrevet 4. juni 2020 #7 Skrevet 4. juni 2020 Tråden er ryddet for personangrep og avsporinger. Admin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå