Gå til innhold

Kan dette være corona?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvalm, kaster opp/ diare, litt feber og litt vondt i halsen. 
Gjelder min 14 åring. Bør hun testes, hvem tar vi kontakt ned evt?

Kan vi voksne og andre søsken gå på skole/jobb?

 

Anonymkode: 3a19a...b70

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring kommunens koronatelefon, eller legevakten - og så spør du der!

 

Anonymkode: 130c7...c4a

Skrevet

Altså. Du spør jo ikke om det her inne?

Ring kommunens koronatelefon. 

Anonymkode: 7eac6...302

Skrevet

Dere kan gå på skole/jobb. Hun må være hjemme til negativ test foreligger/ til hun er symptomfri + 1 dag. 
 

det KAN være symptomer på corona, men om det er aktuelt å teste barnet ditt, får du svar fra kommunens corona senter. 
De har ganske lav terskel for å teste barn nå som skolen igjen har startet. 
 

God bedring!

Anonymkode: 47772...b83

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dere kan gå på skole/jobb. Hun må være hjemme til negativ test foreligger/ til hun er symptomfri + 1 dag. 
 

det KAN være symptomer på corona, men om det er aktuelt å teste barnet ditt, får du svar fra kommunens corona senter. 
De har ganske lav terskel for å teste barn nå som skolen igjen har startet. 
 

God bedring!

Anonymkode: 47772...b83

Takk😀

Anonymkode: 3a19a...b70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...