Anonym bruker Skrevet 3. juni 2020 #1 Skrevet 3. juni 2020 Kvalm, kaster opp/ diare, litt feber og litt vondt i halsen. Gjelder min 14 åring. Bør hun testes, hvem tar vi kontakt ned evt? Kan vi voksne og andre søsken gå på skole/jobb? Anonymkode: 3a19a...b70
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2020 #2 Skrevet 3. juni 2020 Ring kommunens koronatelefon, eller legevakten - og så spør du der! Anonymkode: 130c7...c4a
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2020 #3 Skrevet 3. juni 2020 Altså. Du spør jo ikke om det her inne? Ring kommunens koronatelefon. Anonymkode: 7eac6...302
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2020 #4 Skrevet 3. juni 2020 Dere kan gå på skole/jobb. Hun må være hjemme til negativ test foreligger/ til hun er symptomfri + 1 dag. det KAN være symptomer på corona, men om det er aktuelt å teste barnet ditt, får du svar fra kommunens corona senter. De har ganske lav terskel for å teste barn nå som skolen igjen har startet. God bedring! Anonymkode: 47772...b83
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2020 #5 Skrevet 3. juni 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dere kan gå på skole/jobb. Hun må være hjemme til negativ test foreligger/ til hun er symptomfri + 1 dag. det KAN være symptomer på corona, men om det er aktuelt å teste barnet ditt, får du svar fra kommunens corona senter. De har ganske lav terskel for å teste barn nå som skolen igjen har startet. God bedring! Anonymkode: 47772...b83 Takk😀 Anonymkode: 3a19a...b70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå