Anonym bruker Skrevet 3. juni 2020 #1 Skrevet 3. juni 2020 Jeg GJØR det ikke. Det er begrenset hvor ofte man kan gjøre dette liksom. Men jeg går med et konstant behov for å tømme meg. Jeg spiser ikke ekstra for å få oppleve dette. Men er dette tegn på at man kan få bulimi? Dette handler ikke om straff eller å spise følelsene, men enkelt og greit om å få tømt meg... Anonymkode: 2d2c5...90e
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2020 #2 Skrevet 3. juni 2020 Hva mener du med tømme deg? Anonymkode: f6982...297
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2020 #3 Skrevet 3. juni 2020 Føler du fysisk trang til dette liksom eller er det psykisk? Anonymkode: 25343...d25
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2020 #4 Skrevet 3. juni 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva mener du med tømme deg? Anonymkode: f6982...297 Altså, tømme meg fra innvendig 😛 Anonymkode: 2d2c5...90e
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2020 #5 Skrevet 3. juni 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Føler du fysisk trang til dette liksom eller er det psykisk? Anonymkode: 25343...d25 Psykisk. For jeg går ikke rundt og er nødt på do. Men jeg får en tomhetsfølelse når jeg ikke er nettopp det.... Jeg trøstespiser ikke, sliter vel heller med å få i meg nok pga lav matlyst. Men det kjennes nesten som jeg er avhengig av å få tømt meg.... litt som å kjenne at snusen svir under leppa feks. Jeg blir rastløs uten.. Anonymkode: 2d2c5...90e
Admin Skrevet 3. juni 2020 #6 Skrevet 3. juni 2020 Kjære trådstarter, Jeg må dessverre stenge tråden din med bakgrunn i at vi ikke kan vite hvilken kompetanse som ligger bak svarene du vil få. Vi kan ikke passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg eller andre i en sårbar situasjon. Vi anbefaler også at du tar kontakt med din fastlege for å få en profesjonell oppfølging og/eller svar på spørsmålene dine. Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og nettjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym. Med vennlig hilsen, Admin
Anbefalte innlegg