Gå til innhold

Forretningsreiser corona - altså wtf??!#€#

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først sier de at det er ok. Også fem dager etterpå, så må man plutselig i karantene på fritiden allikevel?! De kan jo ikke holde på frem og tilbake på denne måten her?? Forventer de at forretningsfolk skal ta dem seriøst? Folk drar ikke på forretningsreise for moro skyld, og det er jo ikke akkurat sånn at man vil la det gå utover familien når man må reise.

Nå ble jeg flau på regjeringens vegne, dette var useriøst. 

Anonymkode: 9c9b9...ad9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hovedsaken er at det er åpnet opp slik at de kan få gjort jobben sin.

Anonymkode: 0eb20...2d0

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hovedsaken er at det er åpnet opp slik at de kan få gjort jobben sin.

Så hvis jobben din innebar reise, så hadde det vært helt i orden å måtte holde deg hjemme i ti dager etterpå? Ikke noe problem ifht å følge opp barna dine eller bidra med handling av mat feks? 

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så hvis jobben din innebar reise, så hadde det vært helt i orden å måtte holde deg hjemme i ti dager etterpå? Ikke noe problem ifht å følge opp barna dine eller bidra med handling av mat feks? 

Selvfølgelig ville det vært et problem, men det måtte jeg eventuelt avtaøt med arbeidsgiver. Det er viktig at muligheten for jobbreise finnes og at det ville være mulic å gå på jobb igjen etterpå. (En tidagers karantene på fritiden ville jeg stort sett personlig ikke merket så mye til.)

Skrevet

Ganske teit av tv2 å sende en gjeng til Sverige i dag bare fordi de kan !! Det var ikke nødvendig ! Man skal ikke dra for gøy og for at man kan. Den reportasjen kunne de gjort i Norge !! Flaut 

Anonymkode: c800e...590

Skrevet

Det hadde vært helt ok med denne regelen så lenge de hadde sagt dette i forrige uke. Men å komme med en presisering som ikke eksisterte for fem dager siden blir useriøst. Jeg har allerede booket et viktig møte i utlandet, og det hadde jeg selvsagt ikke gjort om jeg visste at jeg måtte i karantene i fritiden min når jeg kommer hjem. Nå kan jeg ikke avbooke møtet da det blir useriøst overfor forretningspartneren. Så tusen takk til regjeringen.😡

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...