Anonym bruker Skrevet 2. juni 2020 #1 Skrevet 2. juni 2020 Siste uken har jeg begynt å miste mer og mer hår, renner jeg fingrene igjennom så ramler det av 10-20 hår om gangen. Når jeg dusjer så er det fullt av småhår på kroppen når jeg tørker den etter å ha tørket håret først. Bekymret for at jeg ender opp skallet ! Hva kan dette være? Aldri vært slik før, å ringe legen betyr bare time der om 5 uker til. Har lavt stoffskifte men verdiene nærmet seg høytt stoffskifte ved siste blodprøve. Også plutselig fått kraftig mens de siste 3 månedene, overgangsalder ? Omg.... hva gjør jeg nå ! Anonymkode: 923bf...a5a
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2020 #2 Skrevet 2. juni 2020 Har du gjennomgått en stressende periode, blitt operert eller lignende, gjerne noen måneder tilbake? Da kan det være det som heter teologen efluvium. Fikk det selv etter ivf og en graviditet utenfor livmoren med operasjon. Gikk over av seg selv Anonymkode: 12097...959
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2020 #3 Skrevet 3. juni 2020 Veldig vanlig med sånne perioder. Det går over. Anonymkode: 087c6...0a3
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2020 #4 Skrevet 3. juni 2020 Det er vinterpelsen som skal av. Anonymkode: 047c4...6a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå