Anonym bruker Skrevet 2. juni 2020 #1 Skrevet 2. juni 2020 Jobber i en olje bedrift og de fleste vet jo hvordan det er om dagen. Korona og ikke minst oljepriser på krise nivå. Mye permitteringer og en del oppsigelser. Det er et slit og gå på jobb. All arbeidslyst og giv er borte....jobben gir meg ingenting lenger pga at jeg mest sannsynlig mister jobben i løpet av høsten. Mistet jobben i 2016 også (samme bedrift), men kom tilbake for ca 1,5 år siden. Det var et helvete den gang og skal mest sannsynlig gjennom det igjen. Er alene og økonomien vil ikke gå rundt. Sjekker ledige jobber, men er dessverre veldig lite (dvs. ingenting) å søke på nå. Alt dette er forferdelig stressende kjenner jeg og veldig slitsomt. Anonymkode: b3fa9...386
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2020 #2 Skrevet 2. juni 2020 Jeg ville tenkt at jeg skulle være takknemlig for hver måned jeg fikk jobbe og at jeg den tiden ville gjøre en så god jobb som overhodet mulig - for slik å vise arbeidsgiver at du er en god og attraktiv arbeidstaker. Større sjanser til å beholde jobben. Eller om du likevel mister den vil du nok få en god attest og referanse. Og så ville jeg kuttet utgifter på alt jeg kunne og spart så mye som mulig frem til du ev. mister jobben til høsten. Ville nok droppet ferie også og heller spart de pengene også. Anonymkode: b0151...933
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2020 #3 Skrevet 2. juni 2020 Jeg er litt i samme situasjon. Jeg vet jo ikke om jeg mister jobben, men det er veldig utrygt. Kom tilbake i bransjen i fjor. Har hatt veldig mye å gjøre, og så skjer dette så brått. Hos oss er fortsatt veldig travelt, men med kort tidshorisont på alt av oppdrag. Jeg forsøker å gjøre en ekstra god jobb. Sier ja til litt ekstra roller. Er positiv til å gjøre nye ting. Har egentlig ingen råd, men bare trøst om at vi er mange i samme situasjon. Anonymkode: f558b...eea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå