Gå til innhold

Hva Lukter Rensel? -som mensen kansje.

Anbefalte innlegg

Skrevet

....Vel,Kansje et’ litt Ekkelt spørsmål.Dere ser det mødre,at jeg har hørt at rensel Lukter myyye Verre enn mensen.Jeg er fortsatt barnløs,om jeg er litt oppi årene nå,så Dessverre for meg😞. Ikke da godt for oss Ufrivillige-barnløse å vite sånne ting.

Anonymkode: 06a9e...71a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

....Vel,Kansje et’ litt Ekkelt spørsmål.Dere ser det mødre,at jeg har hørt at rensel Lukter myyye Verre enn mensen.Jeg er fortsatt barnløs,om jeg er litt oppi årene nå,så Dessverre for meg😞. Ikke da godt for oss Ufrivillige-barnløse å vite sånne ting.

Jeg er sikkert lite vitende, men hva er rensel?

Anonymkode: 14688...7d3

Skrevet

Mener du renselse? Det lukter ikke godt. Jern, gammelt blod. Som slutten av mensen x 10. 

Anonymkode: 850b0...eec

Skrevet

Hvorfor i alle dager vil du vite det? Hva i himmelens navn skal du med den informasjonen...? 

Anonymkode: 5e016...2df

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Renselsen lukter søtt, som fostervann. Men du, seriøst: bruk rettskrivningsprogrammet på datamaskinen din. Det er enormt forstyrrende at du skriver så mye feil og så mange store bokstaver på feil steder.

Anonymkode: ed249...4a2

Skrevet

Det luktet verre enn mensen,  litt mer råttent. For meg i hvert fall... 

Tror lukten kan sammenliknes litt med infeksjon. Jordmoren min sa at mange feilaktig trodde de hadde infeksjon pga lukten

Anonymkode: 410e4...587

Skrevet

Min erfaring er at det lukter mens, hverken mer eller mindre.

Skrevet
27 minutter siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev:

Min erfaring er at det lukter mens, hverken mer eller mindre.

Min erfaring er at det lukter død og kvalmende forråtnelse.

Anonymkode: db477...fbd

Skrevet

Jeg synes ikke det luktet så veldig i det hele tatt jeg. Ikke vondt i alle fall .-)

Skrevet

Lukter litt søtt. I alle fall ikke råttent eller «sykt».

Anonymkode: 3d665...0ee

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er blod som kommer ut der du vet,etter fødsel.

Skrevet

Mener du renselse? Det lukter ikke godt. Jern, gammelt blod. Som slutten av mensen x 10. 

Anonymkode: 850b0...eec

Ja,blodet som kommer ut etter fødselen ja.

Skrevet

Det er blod som konmer ut der’ du vet, -etter fødsel.

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Renselsen lukter søtt, som fostervann. Men du, seriøst: bruk rettskrivningsprogrammet på datamaskinen din. Det er enormt forstyrrende at du skriver så mye feil og så mange store bokstaver på feil steder.

Jeg bruker store bokstaver(når det ikke skal være det),For å markere og legge trykk’ på de’ ordene. Thhiii,jeg skal fortelle deg en’ ting.Det er mange der ute som har både lese og skrivevansker,for det har jeg sett. -Så dessverre tar du feil der,jeg har ikke lese og skrivevansker,for da hadde jeg og lærere visst d.Ok?!

Skrevet

Det rettskrivninsprogrammet på datamaskin som du babler om kan de’ som har lese og skrivevansker ha for seg selv som har det behovet der!

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det luktet verre enn mensen,  litt mer råttent. For meg i hvert fall... 

Tror lukten kan sammenliknes litt med infeksjon. Jordmoren min sa at mange feilaktig trodde de hadde infeksjon pga lukten

Anonymkode: 410e4...587

...Litt som sur fiskelukt kansje..?

Skrevet

...som sur fiskelukt kansje?

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bruker store bokstaver(når det ikke skal være det),For å markere og legge trykk’ på de’ ordene. Thhiii,jeg skal fortelle deg en’ ting.Det er mange der ute som har både lese og skrivevansker,for det har jeg sett. -Så dessverre tar du feil der,jeg har ikke lese og skrivevansker,for da hadde jeg og lærere visst d.Ok?!

Hvor gammel er du? Er du mann? 

Ingen godt voksne kvinner skriver da sånn som dette... 

Og forresten, det skal være mellomrom etter tegnsetting. Veldig slitsomt å lese så tette linjer. 

Anonymkode: ffa42...b17

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er blod som konmer ut der’ du vet, -etter fødsel.

Ja, vet hva renselse er (tenkte ikke at det var det samme som rensel 🙈)

Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ingen som påstår at du har lese- og skrivevansker, men du har et elendig skriftspråk. Normale, voksne folk skriver virkelig ikke slik. 

Anonymkode: 5e016...2df

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ikke antydet at du har lese- og skrivevansker, jeg skiter i om du har det eller ikke. Men jeg tipser deg i hvordan du gjør en tekst mer leselig og forståelig for andre: bruk de etablerte ortografiske reglene!

Det innebærer blant annet at man ikke legger trykket på et ord ved å gi det stor forbokstav. Man kan kursivere det, sette strek under det, sette det i fete typer eller gjøre alle bokstavene store. Men stor forbokstav betyr at ordet er et navn. Så du bruker det feil. 

Apostrofene du putter inn overalt er også feil brukt. De skal markere at en eller flere bokstaver mangler når man f eks skriver dialekt eller slang («veit ‘kje», «no’n» i stedet for «veit ikkje» eller «noen») og er ellers lite i bruk på norsk. Så ta dem ut.

&-tegnet kan for øvrig ikke erstatte ordet «og». &-tegnet er en sammenskriving av to bokstaver i det latinske ordet «et» som i «et cetera». Så du kan til nød bruke det i sammenstillingen &c, men ellers bør det kun brukes i faste vendinger. Eksempel: Donald Duck &Co.

Ellers setter du kommaene feil også, men det hadde vel nesten vært til å leve med hvis alt det andre var rett. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det rettskrivninsprogrammet på datamaskin som du babler om kan de’ som har lese og skrivevansker ha for seg selv som har det behovet der!

Du har det behovet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...