Anonym bruker Skrevet 1. juni 2020 #1 Skrevet 1. juni 2020 Vi blir mer og mer tolerant for enkelte ting vi liker, så øker vi doser etter hvert som vi ikke lenger merker det. Er det slik det er med de jævla smertene og? Eller blir vi ikke tolerant for dem? Fått mensen i dag, og denne uggen følelsen nedi der forsvinner ikke. Er noen jævla stikk hele tiden som til helvete ikke forsvinner!! Vi slutter å kjenne det som er godt men Neida,smertene holder seg ved like... Anonymkode: 3793b...872
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2020 #2 Skrevet 1. juni 2020 Jeg er 43 år og har hatt mensen i 29 år og sterke menstruasjonssmerter hver gang i 20 av de årene. Etter jeg var gravid så har det bedret seg ekstremt for min del. Nå sliter jeg bare med smerter ved enkelte eggløsninger. Anonymkode: a0368...ed9
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2020 #3 Skrevet 1. juni 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er 43 år og har hatt mensen i 29 år og sterke menstruasjonssmerter hver gang i 20 av de årene. Etter jeg var gravid så har det bedret seg ekstremt for min del. Nå sliter jeg bare med smerter ved enkelte eggløsninger. Anonymkode: a0368...ed9 Ja men det irriterer vettet av meg. Uansett hvor jeg sitter eller går så følget smerten. Er det meningen at man skal ha så vondt? Har ikke den satans livmora plass inni meg eller? Anonymkode: 3793b...872
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2020 #4 Skrevet 1. juni 2020 Spis en ibux da vel... Anonymkode: 34211...fc1
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2020 #5 Skrevet 1. juni 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja men det irriterer vettet av meg. Uansett hvor jeg sitter eller går så følget smerten. Er det meningen at man skal ha så vondt? Har ikke den satans livmora plass inni meg eller? Anonymkode: 3793b...872 Som hun over her skriver; ta en Ibux da vel. Eventuelt en naproxen. Det blir i alle fall ikke bedre av å gå rundt å irritere seg og spre om seg med bannskap. Anonymkode: a0368...ed9
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2020 #6 Skrevet 1. juni 2020 Jeg begynte faktisk på p-piller i en alder av 40 år, ettersom smertene og blødningene bare ble verre og verre. Nå merker jeg fint lite heldigvis. Anonymkode: 4b402...59b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå