Gå til innhold

Hvorfor blir ikke menssmerte faenskapet borte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi blir mer og mer tolerant for enkelte ting vi liker, så øker vi doser etter hvert som vi ikke lenger merker det. Er det slik det er med de jævla smertene og? Eller blir vi ikke tolerant for dem? Fått mensen i dag, og denne uggen følelsen nedi der forsvinner ikke. Er noen jævla stikk hele tiden som til helvete ikke forsvinner!! Vi slutter å kjenne det som er godt men Neida,smertene holder seg ved like... 

Anonymkode: 3793b...872

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 43 år og har hatt mensen i 29 år og sterke menstruasjonssmerter hver gang i 20 av de årene. Etter jeg var gravid så har det bedret seg ekstremt for min del. Nå sliter jeg bare med smerter ved enkelte eggløsninger. 

Anonymkode: a0368...ed9

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er 43 år og har hatt mensen i 29 år og sterke menstruasjonssmerter hver gang i 20 av de årene. Etter jeg var gravid så har det bedret seg ekstremt for min del. Nå sliter jeg bare med smerter ved enkelte eggløsninger. 

Ja men det irriterer vettet av meg. Uansett hvor jeg sitter eller går så følget smerten. Er det meningen at man skal ha så vondt? Har ikke den satans livmora plass inni meg eller?

Skrevet

Spis en ibux da vel... 

Anonymkode: 34211...fc1

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja men det irriterer vettet av meg. Uansett hvor jeg sitter eller går så følget smerten. Er det meningen at man skal ha så vondt? Har ikke den satans livmora plass inni meg eller?

Som hun over her skriver; ta en Ibux da vel. Eventuelt en naproxen. Det blir i alle fall ikke bedre av å gå rundt å irritere seg og spre om seg med bannskap. 

Skrevet

Jeg begynte faktisk på p-piller i en alder av 40 år, ettersom smertene og blødningene bare ble verre og verre. Nå merker jeg fint lite heldigvis.

Anonymkode: 4b402...59b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...