Gå til innhold

Dere som har ny kjæreste/samboer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Deler du  info hvis dere snakker med barnas far? Forteller/snakker du om det til din nye kjæreste? 
Jeg syntes det er naturlig å dele hvis jeg har snakket med barnas far, men kjæresten min sier aldri et ord hvis han har truffet/snakket med barnas mor. Jeg vet ingenting om noen ting. 
Jeg trodde det var normalt å dele, men mulig det er jeg som er spesiell her? 

Anonymkode: 07491...b8d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg hatt en normal eks så hadde jeg nok sagt ifra om at jeg hadde fått meg kjæreste etter å datet en mann i 3-4 månender. Men min eks er veldig sjalu å gjør alt han kan for å legge forholdet mitt om han vet at jeg er i ett forhold. Tlfterroriserer kjæresten min,truer meg å lage stor spetakkel i barnedåpen om kjæresten min kom osv.

Eksen min har hatt flere kjærester etter vi slo opp for 9 år siden,å han forteller meg aldri om noe. Nå har han en kjæreste som sønnen vår faktisk har fått møte å likevel har han ikke nevnt noe for meg.

Anonymkode: ff220...aa6

Skrevet

Jeg kommuniserer med eksen stort sett daglig, det varierer hvorvidt det er noe som kommer opp i samtale med ny partner. Men det er uproblematisk om det gjør det. Samme andre veien. 

Anonymkode: abbba...22c

Skrevet

Jeg forteller det til kjæresten hvis inneholder påvirker oss, bytte av dager, ekstra kjøring osv. Samme gjør han med meg. 
Dersom det er noe annet om barna som ikke påvirker kjæresten er det ikke alltid jeg nevner det.

Grunnen til at det ikke nødvendigvis nevnes er vel fordi det er uinteressant for kjæresten. Vi har bok av andre mer spennende samtaler vi ønsker å ha.

Det finnes ingen sjalusi. Vi er alle godt etablerte på hver vår kant og alle har vi et godt samarbeid.

Anonymkode: 210a6...9ec

Skrevet

Er du som er spesiell.

Anonymkode: cd667...9db

Skrevet

Er vel ett gjentagende tema dette med å dele informasjon innad i ett forhold. Dama sutrer over at hun deler alt med mannen som igjen ikke deler noe med henne. Spør du han så skjønner ikke han sutringen. Han trenger ikke vite alt, så hvorfor skal hun trenge? 

Anonymkode: 963da...e3c

Skrevet

For meg er det naturlig å dele det med samboeren. Mulig jeg glemmer det innimellom men som oftest snakker vi om det 😊

Anonymkode: 57eb9...491

Skrevet

En mellomting hadde vært bra, tror jeg. Det er naturlig å dele litt, men ikke alt hver gang. 
Nå vet jeg mer om eksen til kjæresten min enn jeg vet om ham selv, han snakker ikke om annet. Blæh.

Anonymkode: 5d9d1...066

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...