Gå til innhold

Føtter på snapchat og sosiale medier!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er greia? Ingen vil se føttene dine på et ellers hyggelig bilde av det pene været osv. Bilde på stranden - tærne er med. Bilde i solveggen på terrassen - tærne er med. 

Jeg tror ganske sikkert at de aller aller færreste ønsker å se noen ustelte føtter når de åpner en snap eller scroller nedover på sosiale medier. 

Puh, dagens utblåsning 😂

Anonymkode: a23c1...697

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva er greia? Ingen vil se føttene dine på et ellers hyggelig bilde av det pene været osv. Bilde på stranden - tærne er med. Bilde i solveggen på terrassen - tærne er med. 

Jeg tror ganske sikkert at de aller aller færreste ønsker å se noen ustelte føtter når de åpner en snap eller scroller nedover på sosiale medier. 

Puh, dagens utblåsning 😂

Anonymkode: a23c1...697

Sånn har det vært i mange år. Hver sommer. Hvis du ikke tåler det må du se på noe annet enn sosiale medier. Enkelt.

Anonymkode: 43bcc...dbc

Skrevet

Dønn enig. Tær er ekkelt per def, og er de ustelte i tillegg: 🤮

Skrevet

Heller føtter i forgrunn til utsikt en teite selfier med ducface

Anonymkode: ab243...98c

Skrevet

37753204_sadstory.thumb.jpg.15830e769858e4e950aef020494dc195.jpg

Anonymkode: b133b...995

Skrevet

Jeg synes bildene faktisk ofte blir litt mindre kjedelige og litt mer yersonlige hvis det er med føtter eller andre kroppsdeler.

Anonymkode: abefa...508

Skrevet

Hm... ingen av mine venner har ekle tær. Synes tær på bilder er helt greit. Heller det en videoer fra konserter.

Anonymkode: 1db88...b46

Skrevet

Heller føtter, så ekkelt som det er, enn bilder så fulle av filter at du lurer på om de har lagt ut bilde av en annen enn seg selv... 

Anonymkode: a4e38...3b7

Skrevet

Jeg er helt enig. Så mange flotte damer og eneste de føler er innafor å legge ut i sosiale medier er føttene sine. For en stund siden delte en fb venn bildene fra ferien. Han selv og kompisen i helfigur, selv med tydelig pondus.... og konenes føtter. Selv vil jeg at mine barnebarn skal finne andre bilder av meg enn føttene mine, hvis de om noen år skulle sjekke bestemors bilder. og en ting til. Alternativet er ikke duckface, men det er et hav av muligheter mellom det som bare er koselige.

Skrevet

Jeg har ingen problemer med føtter i noen form og tar ofte og gjerne bilde av mine. Og så driter jeg i hva andre synes om akkurat det.

Skrevet

Ikke føtter, men bein blir ofte sett her. At noen trasker avgårde og viser beina - for så omverden. Joda, gjort det jeg også da. 😅

Anonymkode: 346f7...8b3

Skrevet

Tær i forgrunnen av solnedganger og strender og sånt: nei, nei, nei. Da bør du ha USEDVANLIG vakre og pedikyrerte tær.

Skrevet
6 minutter siden, Pashla skrev:

Tær i forgrunnen av solnedganger og strender og sånt: nei, nei, nei. Da bør du ha USEDVANLIG vakre og pedikyrerte tær.

Næsjda. Så lenge du ikke har skyttergravsfot og væskende byller er alt greit.

Skrevet

Herregud så fisefine folk et blitt. Få noia av noe så naturlig som tær.

Anonymkode: ea7f9...075

Skrevet
27 minutter siden, sug lut skrev:

Næsjda. Så lenge du ikke har skyttergravsfot og væskende byller er alt greit.

Du glemmer liktær, fotvorter og elefantiasis! Ikke okay, og heller ikke fotsopp eller koldbrann 😝

Skrevet
48 minutter siden, Pashla skrev:

Du glemmer liktær, fotvorter og elefantiasis! Ikke okay, og heller ikke fotsopp eller koldbrann 😝

Det hadde egentlig vært en fin varoasjon fra alle de liksomperfekte bildene som legges ut.

Anonymkode: abefa...508

Skrevet
1 time siden, Pashla skrev:

Du glemmer liktær, fotvorter og elefantiasis!

Når du sier det, lenge siden jeg så "the Breakfast club", ja.

Anonymkode: b133b...995

Skrevet

Det er ekkelt. Og folk som legger ut sånne bilder er rare. Jeg liker av prinsipp ingen bilder med tær på. 

Anonymkode: 703f5...454

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Heller føtter, så ekkelt som det er, enn bilder så fulle av filter at du lurer på om de har lagt ut bilde av en annen enn seg selv... 

Anonymkode: a4e38...3b7

Jeg leste: bilder fulle av fitter 🙈🤣

Anonymkode: 8e8c1...5b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...