Gå til innhold

Barnebidrag helligdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle fått bidrag i dag den 1. Men er ikke kommet på konto.  Eksen og jeg har samme bank. Skjer ingen overføringer på helligdager selv om det er privat? 

Anonymkode: c8ce1...a35

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Kan ikke overføres når bankene er stengt. Akkurat som at du ikke får betalt regninger i dag.

Anonymkode: 2b97a...c5b

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei. Kan ikke overføres når bankene er stengt. Akkurat som at du ikke får betalt regninger i dag.

Anonymkode: 2b97a...c5b

Det stemmer ikke. Så lenge man har samme bank og overfører penger så kommer det som oftest inn på konto på noen sekunder. Jeg overførte penger til min samboer i sted, han hadde glemt bankkortet han pleier å bruke, jeg overførte fra min DnB konto til hans dnb konto. Han fikk pengene med en gang

Anonymkode: 4c9b5...06c

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det stemmer ikke. Så lenge man har samme bank og overfører penger så kommer det som oftest inn på konto på noen sekunder. Jeg overførte penger til min samboer i sted, han hadde glemt bankkortet han pleier å bruke, jeg overførte fra min DnB konto til hans dnb konto. Han fikk pengene med en gang

Men ikke hvis det er fast overførsel, noe jeg vil tro det gjelder. Jeg har husleie som trekkes den 1 i mnd, og den blir trekt første virkedag hvis 1 er helligdag

Anonymkode: 33a1b...d6a

Skrevet
41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men ikke hvis det er fast overførsel, noe jeg vil tro det gjelder. Jeg har husleie som trekkes den 1 i mnd, og den blir trekt første virkedag hvis 1 er helligdag

Anonymkode: 33a1b...d6a

Ja, det er noe annet. Da kan det være at den ikke går ut før imorgen ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...