Anonym bruker Skrevet 1. juni 2020 #1 Skrevet 1. juni 2020 Skulle fått bidrag i dag den 1. Men er ikke kommet på konto. Eksen og jeg har samme bank. Skjer ingen overføringer på helligdager selv om det er privat? Anonymkode: c8ce1...a35
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2020 #2 Skrevet 1. juni 2020 Nei. Kan ikke overføres når bankene er stengt. Akkurat som at du ikke får betalt regninger i dag. Anonymkode: 2b97a...c5b
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2020 #3 Skrevet 1. juni 2020 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei. Kan ikke overføres når bankene er stengt. Akkurat som at du ikke får betalt regninger i dag. Anonymkode: 2b97a...c5b Det stemmer ikke. Så lenge man har samme bank og overfører penger så kommer det som oftest inn på konto på noen sekunder. Jeg overførte penger til min samboer i sted, han hadde glemt bankkortet han pleier å bruke, jeg overførte fra min DnB konto til hans dnb konto. Han fikk pengene med en gang Anonymkode: 4c9b5...06c
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2020 #4 Skrevet 1. juni 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det stemmer ikke. Så lenge man har samme bank og overfører penger så kommer det som oftest inn på konto på noen sekunder. Jeg overførte penger til min samboer i sted, han hadde glemt bankkortet han pleier å bruke, jeg overførte fra min DnB konto til hans dnb konto. Han fikk pengene med en gang Anonymkode: 4c9b5...06c Men ikke hvis det er fast overførsel, noe jeg vil tro det gjelder. Jeg har husleie som trekkes den 1 i mnd, og den blir trekt første virkedag hvis 1 er helligdag Anonymkode: 33a1b...d6a
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2020 #5 Skrevet 1. juni 2020 41 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men ikke hvis det er fast overførsel, noe jeg vil tro det gjelder. Jeg har husleie som trekkes den 1 i mnd, og den blir trekt første virkedag hvis 1 er helligdag Anonymkode: 33a1b...d6a Ja, det er noe annet. Da kan det være at den ikke går ut før imorgen ja Anonymkode: 4c9b5...06c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå