Stoort ønske om en til... Skrevet 1. juni 2020 #1 Skrevet 1. juni 2020 Leser jeg spesifikasjonen, står det mye bra. Leser jeg anmeldelser og tester, skårer disse dårlig igjen. Hva er deres erfaringer? Hvilke anbefaler dere og hvilke er dårlige?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2020 #2 Skrevet 1. juni 2020 Vi hadde neonate mens barna var små. Bruker den enda om vi er på camping og sitter et par vogner bort på kveldstid. Var veldig fornøyd med den altså. Også praktisk at vi kunne koble opp på flere rom (flere små samtidig på egne rom). Anonymkode: 1467c...c59
Stoort ønske om en til... Skrevet 1. juni 2020 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2020 Har den infrarødt nettkamera? Jeg trenger ikke god batteritid da babycallen skal stå på bordet på rommet til babyen. Trenger heller ikke sanger og det å kunne koble til flere enheter. Sist jeg kjøpte babycall var vel 6år siden og siden den gang har utvalget eksplodert.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2020 #4 Skrevet 1. juni 2020 Ikke den vi har hvertfall, men den er 8 år gammel. Anonymkode: 1467c...c59
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2020 #5 Skrevet 1. juni 2020 Veldig fornøyd med neonate 👍🙂 Anonymkode: 0f1bb...793
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2020 #6 Skrevet 1. juni 2020 Trenger dere babycall, egentlig? Er dere så langt unna at dere ikke hører babyen når den skriker? Vi har tre barn i et hus på 190 kvm. Det har aldri vært nødvendig med babycall. Husk at de stråler også. Anonymkode: 3ed88...00d
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2020 #7 Skrevet 1. juni 2020 Vi er fornøyd med Neonate med kamera. Anonymkode: ee9a1...c62
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2020 #8 Skrevet 2. juni 2020 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Trenger dere babycall, egentlig? Er dere så langt unna at dere ikke hører babyen når den skriker? Vi har tre barn i et hus på 190 kvm. Det har aldri vært nødvendig med babycall. Husk at de stråler også. Anonymkode: 3ed88...00d Dere må ha et ekstremt dårlig isolert hus da? Vi har ikke sjans til å høre barna fra nede i stua eller andre rom om de sover på rommene sine. Kanskje hvis vi sitter helt rolig holder pusten og bare lytter da... Anonymkode: a1c29...e4c
Stoort ønske om en til... Skrevet 2. juni 2020 Forfatter #9 Skrevet 2. juni 2020 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Trenger dere babycall, egentlig? Er dere så langt unna at dere ikke hører babyen når den skriker? Vi har tre barn i et hus på 190 kvm. Det har aldri vært nødvendig med babycall. Husk at de stråler også. Anonymkode: 3ed88...00d Ungen min skriker ikke. Kan ligge våken i flere timer. Mye mer lettvint å kunne se på babycall om ungen har våknet enn å åpne døren hele tiden, samt å risikere å vekke ungen dersom hun sover. Dette med stråling: de skal vel ikke gi mye stråling. Etter det jeg har lest så skal de være trygge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå