Anonym bruker Skrevet 1. juni 2020 #1 Skrevet 1. juni 2020 Mannen min smører seg ikke og han blir brun. Jeg smører meg og blir rød. Hvorfor? Anonymkode: 1def1...8b8
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2020 #2 Skrevet 1. juni 2020 Jeg skjønner ikke hvorfor man ikke kan skrive mer i overskriften sånn at man slipper å klikke seg inn på en totalt uinteressant tråd. Anonymkode: 7f289...9f1
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2020 #4 Skrevet 1. juni 2020 Fordi dere har forskjellig hud. Men mannen fin bør være klar over at man ikke kun bruker solkrem for å unngå å bli rød, men også for å beskytte seg mot UV stråling. Min far hadde hud som ble fort brun og brukte aldri solkrem og fikk hudkreft. Anonymkode: ac2ed...124
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2020 #5 Skrevet 1. juni 2020 Forskjellig hud. Sånn er det med meg og mannen også. Barna har fått en mellomting, de får litt farge, men ikke som faren, og de blir brent hvis vi glemmer å smøre dem. Anonymkode: aaab7...776
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2020 #6 Skrevet 1. juni 2020 Synes det er ganske rart at man i 2020 er så lite opplyst i bruk av solkrem. Jeg har en datter som blir knall brun. Blir aldri brent. Hun vet likevel at hun må smøre seg flere ganger om dagen.....hun er 11 år. Kjenner folk som ikke smører seg fordi de vil bli brune.... Anonymkode: eb4a0...647
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2020 #7 Skrevet 1. juni 2020 Mennesker har jo forskjellig pigmentering og forskjellig hud da... Svigerfar har aldri smurt seg, og aldri blitt solbrent tror jeg, bare brun. Men han fikk hudkreft... Anonymkode: 41e8d...cef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå