Anonym bruker Skrevet 31. mai 2020 #1 Skrevet 31. mai 2020 Jeg er veldig, veldig betatt av en fyr. Nå har jeg tydeligvis fått en merkelig intuisjon på hvor han er eller når han er i nærheten. Plutselig bare vet jeg at han er bak meg - og det stemmer, der kommer han kjørende. Jeg kan finne på å gå et sted hvor det ikke er naturlig å møtes, og får følelsen av at der vil jeg se ham, og så stemmer det. Tidligere i dag tenkte jeg "nå kommer han snart" - et minutt senere var han i nærheten. Og nå igjen, satt og konsentrerte meg om noe, hører en bil, og tenker "der er han" - kikker ut, og jammen var det han igjen. Her om dagen lekte jeg litt med dette for meg selv, tenkte nå skal jeg gå dit, så skal jeg krysse den gaten der, og så skal jeg gå dit, krysse neste gate, fortsette bortover der og når jeg krysser over på andre siden, gå ned neste gate, krysse igjen og når jeg svinger til venstre bort neste gate igjen, der kommer han til å være - så lo jeg for meg selv og tenkte at jeg er i ferd med å bli sprø... men jammen var han der også, på et sted det ikke er naturlig at han oppholder seg på det tidspunktet. Hva er det som kobles inn når dette slår til hele tiden? Jeg er absolutt åpen for at det er mer mellom himmel og jord, men dette begynner å bli sært, selv for meg å være. Flere som opplever noe lignende? Anonymkode: 5527e...944
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2020 #2 Skrevet 1. juni 2020 Da har du en som forfølger deg. Anonymkode: 9b4c7...144
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2020 #3 Skrevet 1. juni 2020 Du kjenner rutinen hans, du har (bevisst eller ubevisst) lagt merke til når han er hvor. Nå sørger du for å være der han er til en hver tid og skylder på intuisjon i stedet for forfølgelse. Du må slutte å forfølge denne stakkars mannen Anonymkode: 09bf1...098
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2020 #4 Skrevet 1. juni 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du kjenner rutinen hans, du har (bevisst eller ubevisst) lagt merke til når han er hvor. Nå sørger du for å være der han er til en hver tid og skylder på intuisjon i stedet for forfølgelse. Du må slutte å forfølge denne stakkars mannen Anonymkode: 09bf1...098 Samme slo meg. Anonymkode: baa69...748
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2020 #6 Skrevet 1. juni 2020 50 minutter siden, Anonym bruker skrev: skylder på intuisjon i stedet for forfølgelse Nemlig. Anonymkode: 9873a...48e
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2020 #7 Skrevet 1. juni 2020 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Her om dagen lekte jeg litt med dette for meg selv, tenkte nå skal jeg gå dit, så skal jeg krysse den gaten der, og så skal jeg gå dit, krysse neste gate, fortsette bortover der og når jeg krysser over på andre siden, gå ned neste gate, krysse igjen og når jeg svinger til venstre bort neste gate igjen, der kommer han til å være - så lo jeg for meg selv og tenkte at jeg er i ferd med å bli sprø... men jammen var han der også, på et sted det ikke er naturlig at han oppholder seg på det tidspunktet. Var han hjemme fra jobb den dagen? Anonymkode: 9873a...48e
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2020 #8 Skrevet 1. juni 2020 Du tenker på han hele tiden så da er det jo ikke så rart at han dukker opp iblant? Anonymkode: ebf95...e8f
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2020 #9 Skrevet 1. juni 2020 Neida, jeg er ingen kaninkoker. Og nei, jeg har ikke mulighet til å vite hvor han er, jeg kjenner ikke rutinene hans og jobben hans er veldig uforutsigbar mtp. vakter, hvor og når han er ulike steder er helt uforutsigbart, ikke noe system i det. Hadde det vært et system i det så hadde jeg jo ikke reagert. Såpass selvinnsikt har jeg Og det skjer ikke en gang iblant, det skjer mange ganger i uken, på de merkeligste steder. Derfor jeg har testet det ut flere ganger, om intuisjonen stemmer, og det har det gjort. I det siste har jeg begynt å gjøre motsatt, kjenne etter hvor jeg tror han er, og så unngå de stedene, nettopp fordi jeg ikke har noe ønske om å stalke ham. Det fungerer også, da ser jeg ham ikke. Anonymkode: 5527e...944
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå