Gå til innhold

Jævla norske unger som vil ha og vil ha

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med norske unger? Blir bare verre etter generasjoner. Feitere blir de også. 
Vil ha vil ha vil ha! 
De vil ha alt. 

Anonymkode: 40b9e...606

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tyrkiske unger er sikkert mye bedre.

Anonymkode: cbc9e...183

Skrevet

For et ekstremt sutrete menneske du er

Anonymkode: 6fbb5...b73

Skrevet

Du er god på å finne ting å plages over, det skal du faen meg ha. 

Anonymkode: 336c1...0f8

Skrevet

Hvor tror du barna har det fra? Norske voksne. 

Anonymkode: c24d0...904

Skrevet

Finnes aldri feil med barn - bare voksne. 

Anonymkode: 02c66...cda

Skrevet

Vi voksne former barna 

Anonymkode: bf5a1...231

Skrevet

Voksne er ikke noe bedre. Det har vi vitterlig sett mange gode eksempler på de siste to månedene.

Anonymkode: 2cedb...977

Skrevet

På seg selv kjenner en andre.

For øvrig, hvis det å ville ha er noe negativt, så må jo det å ikke ville ha være en dyd?
I så fall er det de traumatiserte barna, de som er så deprimerte at de har mistet all livsgnist og ikke finner glede i noe, som er dyden selv, for de vil ikke ha noe.

Anonymkode: 9619d...bc4

Skrevet

Ikke bare norske barn, jeg synes de fleste unger er litt sånn jeg, uavhengig av nasjonalitet. Jeg kjenner norske, svenske, tyske, irakiske, syriske, engelske, amerikanske barn. De har litt ulik kultur og oppdragelse, men fellesnevneren er nok det at dagens barn er altfor vant til å få alt de ønsker seg og bli aktivisert hele tiden. De fleste har ikke lært seg å vente, sette pris på det de har og underholde seg selv. Dette er ikke barnas feil og egentlig til en viss grad ikke foreldrene sin  feil heller. Men dagens samfunn og livet vi lever, mulighetene og kravene har gjort at det har blitt sånn.

Anonymkode: 4f4b7...a44

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke bare norske barn, jeg synes de fleste unger er litt sånn jeg, uavhengig av nasjonalitet. Jeg kjenner norske, svenske, tyske, irakiske, syriske, engelske, amerikanske barn. De har litt ulik kultur og oppdragelse, men fellesnevneren er nok det at dagens barn er altfor vant til å få alt de ønsker seg og bli aktivisert hele tiden. De fleste har ikke lært seg å vente, sette pris på det de har og underholde seg selv. Dette er ikke barnas feil og egentlig til en viss grad ikke foreldrene sin  feil heller. Men dagens samfunn og livet vi lever, mulighetene og kravene har gjort at det har blitt sånn.

Barn er ikke født ferdig oppdratt med folkeskikk. Barn flest vil ha viljen sin i alt fordi det er naturen. De må læres opp. Derfor er barn sånn at de vil ha alt mulig. Så enkelt. I løpet av barndommen lærer de at det ikke fungerer sånn

Anonymkode: 48d70...691

Skrevet
2 hours ago, Anonym bruker said:

Hva er det med norske unger? Blir bare verre etter generasjoner. Feitere blir de også. 
Vil ha vil ha vil ha! 
De vil ha alt. 

er da foreldrene som er et problemet og ikke barna

Anonymkode: b75be...a20

Skrevet
33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke min erfaring. Synes det er en helt annen stemning når man omgåes barnefamilier i andre land. Det at ungene skriker og hyler og bråker og løper rundt, mens foreldrene sitter utmattede og ser på, er jeg kun vant med fra Norge (og andre land der nordmenn ferierer). Nokså pinlig faktisk, når barn av andre nasjonaliteter oppfører seg veldig rolig og ordentlig fra tidlig alder, og foreldrene går ut med barna om de slår seg vrang. 

Anonymkode: 5f36f...062

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke min erfaring. Synes det er en helt annen stemning når man omgåes barnefamilier i andre land. Det at ungene skriker og hyler og bråker og løper rundt, mens foreldrene sitter utmattede og ser på, er jeg kun vant med fra Norge (og andre land der nordmenn ferierer). Nokså pinlig faktisk, når barn av andre nasjonaliteter oppfører seg veldig rolig og ordentlig fra tidlig alder, og foreldrene går ut med barna om de slår seg vrang. 

Merkelig, jeg opplever det helt annerledes. Her er de somaliske guttene helt ute av kontroll, mens de norske er rolige og snille.

Anonymkode: 852d6...890

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Merkelig, jeg opplever det helt annerledes. Her er de somaliske guttene helt ute av kontroll, mens de norske er rolige og snille.

Har ikke vært i Somalia, så kan ikke uttale meg. Tenkte mest på andre land i Europa. 

Skrevet
55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er min oppfatning også. Ungene herjer vilt, mens mor sitter og ser på (far deltar ikke i barneoppdragelse, så han er ikke tilstede).

Anonymkode: cdb3c...acf

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vil ha vil ha vil ha! 
De vil ha alt. 

Ikke skaff deg barn, da. 

Anonymkode: 4b612...b62

Skrevet
På 31.5.2020 den 18.19, Anonym bruker skrev:

Vil ha vil ha vil ha! 
De vil ha alt. 

Du høres jo ut som et sjarmtroll du også da, så du kan jo starte med å se godt på deg selv før du klager på alle andre!

Anonymkode: a937a...af2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...