Gå til innhold

Bilferie- booke overnatting på forhånd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer bilferie i år. Jeg blir litt stresset av å vite om vi får overnatting på veien, hvis ikke alt er forhåndsbestilt, og vil gjerne planlegge ruten tilsvarende.

Mannen min mener det kommer til å ordne seg greit uten forhåndsbestilling, og setter pris på friheten til å justere turen spontant.

Vi har med oss to barn på 8 og 12 år. Hva ville du ha foretrukket?

Anonymkode: e8c8b...108

Videoannonse
Annonse
Skrevet

..stresset av å IKKE vite, skulle det jo stå..

Skrevet

Jeg har reist på bilferie i Norge siden 2012, og aldri hatt problem med overnatting. Har med telt i tilfelle, men det er aldri et problem. Men i år er jeg skeptisk

Anonymkode: 210f0...b5f

Skrevet

Jeg ville gjort det og har gjort det. Gidder ikke surre rundt etter hotellrom. 4 stk er såpass mange at familierom fort kan være opptatt, slik at man må ha to rom i stedet for et stort, noe som igjen blir dyrere. Er jo bare å reservere uten forhåndsbetaling det.

Skrevet

Tror ikke enn skal ta den sjansen i år. Dere er alene om å ha Norges ferie år

Anonymkode: 5b6cd...6d9

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

..hm,bilferie i Disse Korona tider.! Jaja.......!🤔🙄🙄 Lykke til.

Anonymkode: e02d8...b9a

Skrevet

Med barn foretrekker jeg alltid å bestille. Som unge og "frie" kunne vi reise rundt og ta ting på sparket, men med unger blir det noe helt annet. Stort sett går det jo an å finne en plass, men jeg har vært med på å måtte kjøre nesten to timer lenger enn planlagt (ønsket) for å få tak i overnatting, og det er ikke noe greitt med to unger i baksetet som begynner å bli både trøtte, leie og irriterte, og vi var leie vi også. Det gidder jeg ikke lenger, så får vi helle miste den friheten det er å ikke bare kunne stoppe på en passende plass når vi har lyst. 

Anonymkode: a7dbf...630

Skrevet

I år ville jeg bestilt på forhånd. Er mange som skal på bilferie i år og jeg ser for meg at det blir fullt hus overalt. Om dere ikke forhåndsbestiller ville jeg tatt med telt. Da er dere sikret overnatting.

Jeg har bestilt noe på forhånd og noe skal vi sove i telt 😊

Anonymkode: ac708...ad0

Skrevet

Joda, det er mange som skal på bilferie i pr. Samtidig er det knapt en utlending som kommer. Svært mange hotellrom, campinghytter osv er bestilt av utlendinger - opptil 80% på populære feriedestinasjoner som feks Geiranger. Disse kommer jo ikke til å komme. Sakte men sikkert vil avbestillingen tikke inn fra disse og det vil være masse plass til nordmenn!

Anonymkode: 0d1d3...9f6

Skrevet

Takk for svar alle sammen! Jeg tror vi kommer til å forhåndsbestille.

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar alle sammen! Jeg tror vi kommer til å forhåndsbestille.

Det tror jeg dere må.

Vi ska på bilferie i Norge i juli. Mange hoteller vi har sett på har ikke hatt ledig rom de datoer vi har ønsket. 

Anonymkode: 9641e...ba1

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Anonymkode: e02d8...b9a

Ehm... 

Anonymkode: f63ff...bdc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...