Anonym bruker Skrevet 31. mai 2020 #1 Skrevet 31. mai 2020 Phu! Jeg trenger å lufte tanker og hvis noen har kloke ord blir jeg glad! Eksen er spillegal. Han innrømmet det ikke før etter at vi fikk barn og han hadde kjørt sin egen økonomi fullstendig i grøfta. Det var flere grunner til at det ble slutt og jeg må innrømme at usikkerheten han påførte meg og barnet er en av dem. Nå er han i gang igjen. Jeg fikk følelsen i går og spurte ham rett ut. Han bortforklarte, som han alltid gjør. Aaaah. Jeg blir så lei meg og frustrert! Jeg har jo ikke noe med det lenger, men blir likevel så lei meg! Anonymkode: 094ed...b2b
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2020 #2 Skrevet 31. mai 2020 Min eks skaffet 1/2 boligen 3 mill i pant før han stakk av, som den gromgutten han er. Jeg sitter og betaler på hans «gamle moro» men heldigvis kom faren hans inn og forsøker å få pantene fjernet. Anonymkode: 9bfb8...3af
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2020 #3 Skrevet 31. mai 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Min eks skaffet 1/2 boligen 3 mill i pant før han stakk av, som den gromgutten han er. Jeg sitter og betaler på hans «gamle moro» men heldigvis kom faren hans inn og forsøker å få pantene fjernet. Anonymkode: 9bfb8...3af Uff - det høres dritt ut! Vi hadde ikke fellesøkonomi. Min har ikke tatt opp lån i mitt navn, eller stjålet fra meg, men jeg føler meg fremdeles så lurt. Hvordan kom du deg videre? Anonymkode: 094ed...b2b
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2020 #4 Skrevet 31. mai 2020 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Uff - det høres dritt ut! Vi hadde ikke fellesøkonomi. Min har ikke tatt opp lån i mitt navn, eller stjålet fra meg, men jeg føler meg fremdeles så lurt. Hvordan kom du deg videre? Anonymkode: 094ed...b2b Det hadde ikke vi heller, det er hans 50% av huset pantene tilhører. Jeg nekter å kjøpe han ut før pantene er borte Anonymkode: 9bfb8...3af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå