Anonym bruker Skrevet 30. mai 2020 #1 Skrevet 30. mai 2020 Hvilke klær skal man gå i?? Alt strammer.. kan ikke gå i gravidklær akkurat..det er så tidlig.. Og det er ikke sånn mage. Føler meg bare litt oppblåst.. Noen som har tips? Anonymkode: ef30b...d09
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2020 #2 Skrevet 31. mai 2020 Eeeeh. Noe som ikke strammer kanskje. Jada, stas å være gravid men ikke lag større greier ut av det enn nødvendig. Det er ingen som bryr seg. Anonymkode: 5ab4a...57a
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2020 #3 Skrevet 31. mai 2020 Hyggelig svar av personen over meg her... Husker mitt første svangerskap, da var jeg skikkelig øm og støl i magen de første ukene, og hadde skikkelig problemer med klær. Har du noen litt løse kjoler eller kjoler med høyt liv, så kan det funke. Skjørt eller bukser med strikk i livet som ikke strammer? Hvis ikke - benytt sjansen til å åpne knappen i buksa når du er alene (om du sitter på kontor kan du gjøre det så lenge du sitter ved pulten din) og hiv på en løs joggebukse når du kommer hjem! Lykke til med svangerskapet! Anonymkode: 1d2ea...a55
sug lut Skrevet 31. mai 2020 #4 Skrevet 31. mai 2020 (endret) Det finnes ingen kleskriser som ikke kan løses med kjole.Da kan du gå helt ape i kjoler med fint løst snitt, det er jo genialt! Jeg vil ha denne, men ville sett gravid ut. For deg er jo ikke det et problem, bare stas! https://m2.hm.com/m/en_asia2/productpage.0868517001.html Endret 31. mai 2020 av sug lut
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2020 #5 Skrevet 31. mai 2020 Etter hjemmekontor føler jeg «alle» soser rundt på jobb i løse snitt, myke tights, flagrende kjoler, osv. (Ja, jeg har en arbeidsplass uten kleskode). Grensene for hva som er sosialt akseptabelt er grundig forskjøvet. Slå deg løs! Anonymkode: 817c0...aa1
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2020 #6 Skrevet 31. mai 2020 Svarte deg lengre oppe, men kom på en ting til. Gravid-tightsen til HM er veldig behagelig. Jeg hater tights, men den er faktisk gull! Stikk gjerne innom en butikk kg sjekk om den henger oppe til tross for at magen ikke har begynt å vokse enda. Anonymkode: 1d2ea...a55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå