Gå til innhold

Samboer har oppførsel som en tenåring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva som går av han. Jeg elsker han og vil ikke dra. Vi har barn sammen og vært oss i mange år. Han har alltid vært av den stumme typen.. men nå i det siste deler han nesten ingenting med meg. Jeg forteller om alt som skjer.. selv om keg tenker at det kanskje ikke er viktig for han. Er en del av det å kommunisere. Han snakker masse med kompiser. Men virker som han kun snakker om det er noe viktig. Nå i det siste har jeg fått kalde føtter og lurer på om jeg skal orke å ha det slik i lengden. Slitsomt egentlig. Har vært på fvk tidligere uten at det hjelp stort. Nå i det siste har jeg vært like stum som han.. og stemningen mellom oss er litt merkelig. Han viser liksom null interesse og det sårer meg. 

Anonymkode: 0d4c5...fc3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff å huff, så fælt du har det!🙄

Anonymkode: dd7c1...aad

Skrevet

Jeg forstår deg, fordi jeg er i samme båt som deg. 

kan det være at han har følelser for ei annen ? 

Anonymkode: a93b0...aee

Skrevet

Har vært i samme situasjon. For oss fungerte ikke samtaler på fmvk, så jeg kastet mannen ut og jeg har aldri angret en dag. Alle fortjener å være lykkelig og er ikke dere lykkelig, så blir ikke ungene det heller.

Anonymkode: a7b38...dda

Skrevet

Jeg ville spurt ham rett ut hvorfor han har blitt enda mindre pratsom, spesielt med tanke på at dette har vært et tema før og dere også har vært i terapi pga. lite kommunikasjon. Spør ham hvordan han egentlig har det og hvordan han føler forholdet er nå. Fortell ham hvordan tausheten hans får deg til å føle deg, og si at du ikke lenger vet om dere greier å holde familien samlet hvis dere ikke snart begynner å snakke sammen.

Med endret oppførsel ville jeg nok også hatt ev. utroskap i hodet, hvis det ikke kan forklares med andre ting som bekymringer eller sykdom eller andre ting som har skjedd som kan være vanskelig.

Anonymkode: d963d...db2

Skrevet

Han har må en måte alltid vært slik. Det var tema på fvk. Men det virker glemt nå. Jeg merker jeg savner det i forholdet vårt. Jeg har ikke lyst til å dra, men føler jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Er litt godt å høre at andre har opplevd dette også.. for da føler man seg ikke så alene. jeg stoler på han og han er ikke av den utro typen og han er nesten bare hjemme. Så stoler på at han ikke har noen andre egentlig. Lurer på hvorfor han ikke vil dele ting med meg.. han synes ikke det er viktig å si sier han bare.. for meg er det naturlig å dele alt..

Anonymkode: 0d4c5...fc3

Skrevet

Ofte er man mentalt ute av forholdet. Ikke sikkert at han vet det 100% selv. Men han er ikke villig til å dele. Da er han ikke mentalt inn i forholdet, og ikke bevisst tilstede. 

Sånn bør det ikke være. Mange menn vil ikke vøre den som går. Så enten må de finne seg en annen, så de blir tvunget til å ta neste skritt, eller så må du gjøre noe. Det er ikke sunt for noen av dere å leve sånn, aller minst barna. 

Anonymkode: fee71...fb0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...