Gå til innhold

Andre som blir litt lei seg for slike ting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei på jobb har gifta seg i dag, ble via av ordføreren ❤️. Veldig koselig det ❤️ Jeg er og på jobb, men var ikke akkurat tilstede der og da. Var på eit kontor litt ute i felten (jobber i heimesjukepleien). Visste ikke om det og fekk plutselig se bilder av de og personal som var tilstede lagt ut på messengergruppa. Skulle bare ønske de hadde sagt ifra, hadde jo hatt mulighet til å komme.  Jeg var inne på kontoret der klokka 13, kan vel ikke ha skjedd så plutselig at de ikke visste om det da. 🤔

Anonymkode: 4544e...60a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha. Herregud nei. Er da grenser for hva man skal bli lei seg for 

Anonymkode: 42c2b...b89

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ei på jobb har gifta seg i dag, ble via av ordføreren ❤️. Veldig koselig det ❤️ Jeg er og på jobb, men var ikke akkurat tilstede der og da. Var på eit kontor litt ute i felten (jobber i heimesjukepleien). Visste ikke om det og fekk plutselig se bilder av de og personal som var tilstede lagt ut på messengergruppa. Skulle bare ønske de hadde sagt ifra, hadde jo hatt mulighet til å komme.  Jeg var inne på kontoret der klokka 13, kan vel ikke ha skjedd så plutselig at de ikke visste om det da. 🤔

Forstår godt at det var leit. 

Var dette hele gjengen med kollegaer, eller kun noen få?

Og kom de iført arbeidsklær, slik at de kun var borte og gratulerte?

Anonymkode: 80d85...636

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Forstår godt at det var leit. 

Var dette hele gjengen med kollegaer, eller kun noen få?

Og kom de iført arbeidsklær, slik at de kun var borte og gratulerte?

Ho var sjølv på jobb idag og skifta til finklær og diverse på jobb.Det var de som var på jobb idag.(7 stk var der).3 som ikkje var der. HI

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Haha. Herregud nei. Er da grenser for hva man skal bli lei seg for 

Ok, eg tenker det er naturlig å informere alle som er på jobb. HI

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ho var sjølv på jobb idag og skifta til finklær og diverse på jobb.Det var de som var på jobb idag.(7 stk var der).3 som ikkje var der. HI

Aha!

Da kan det godt ha vært at de fant dette på impuls, og glemte bort i farta at du var et annet sted, eller at de forsøkte å få tak i deg, men ikke klarte det?

Ville nok ikke lagt noe veldig i dette, med mindre det er et gjentagende mønster. 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Enig i dette.

Men er det sånn at noen av dere er typen til å finne på ting og andre er typen til å bare bli med? Jeg vet i alle fall at hos oss er det noen av ‘de evige initiativtagerne’ som har sett seg lei av at andre ikke klarer å ta initiativ og ofte nøler med å bli med på ting. Så da har det ofte blitt til at enkelte av oss bare gjør det veldig enkelt, vi finner på ting, og så får de andre vise litt interesse om de ønsker å bli med.  

Skrevet

Nei. Dette blir helt Ann på relasjon. En på jobben min gifta seg i forje uke. Jeg fant det ut på Facebook. Vi er ikke nære venner eller noe annet enn kollegaer, og jeg ser dette som helt naturlig. Ville du ha bedt vedkommende i ditt bryllup?

Anonymkode: 605d3...c2a

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har det virkelig noe å si?

Skrevet
45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei. Dette blir helt Ann på relasjon. En på jobben min gifta seg i forje uke. Jeg fant det ut på Facebook. Vi er ikke nære venner eller noe annet enn kollegaer, og jeg ser dette som helt naturlig. Ville du ha bedt vedkommende i ditt bryllup?

Anonymkode: 605d3...c2a

Ikke akkurat bryllupsfest, men vielsen var kun med jobbkollegaer. Ikke familien engang. Mannen er forresten søskenbarn av min mann, så er nesten i slekt. 

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener, det er noe med følelsen av ens tilstedeværelse er uviktig. Prøv å heve deg over følelsen, de har sannsynligvis ikke gått inn for å såre deg.

Skrevet

Forstår følelsen. Man blir glemt eller ekskludert fra fellesskapet. Ingen god følelse. 

Anonymkode: 48620...c1e

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Aha!

Da kan det godt ha vært at de fant dette på impuls, og glemte bort i farta at du var et annet sted, eller at de forsøkte å få tak i deg, men ikke klarte det?

Ville nok ikke lagt noe veldig i dette, med mindre det er et gjentagende mønster. 

At de husker å si i fra neste gang de skal gifte seg i arbeidstiden?

Anonymkode: 98907...978

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...