Gå til innhold

Hvorfor finner jeg ikke resepten min?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det fordi jeg er for tidlig ute? Er ikke apotek her jeg bor, men skal dit neste uke. Har igjen litt over 1 ukes bruk av resepten min nå. Søkte men fant den ikke. 
Har legen glemt det eller er jeg for tidlig?

Anonymkode: 5cbc8...e50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil hente resepten min neste uke da jeg skal dit likevel. Men jeg finner den ikke når jeg går inn på apotekets nettsider. Men kan det være jeg er ute for tidlig?

Anonymkode: 5cbc8...e50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt hva du mener. For tidlig ute til hva? Om legen har glemt hva?

Anonymkode: c53be...467

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg skjønner ikke helt hva du mener. For tidlig ute til hva? Om legen har glemt hva?

Anonymkode: c53be...467

For tidlig ute med å bestille resept. Den jeg har har ikke gått ut. Går ut om litt over ei uke. Altså, jeg har den så den er allerede utskrevet. 

Anonymkode: 5cbc8...e50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

For tidlig ute med å bestille resept. Den jeg har har ikke gått ut. Går ut om litt over ei uke. Altså, jeg har den så den er allerede utskrevet. 

Anonymkode: 5cbc8...e50

Jeg skjønner ikke hva du mener med for tidlig ute med å bestille resept. Hvis du har gyldig resept, hvorfor skal du da bestille resept?

Anonymkode: c53be...467

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg skjønner ikke hva du mener med for tidlig ute med å bestille resept. Hvis du har gyldig resept, hvorfor skal du da bestille resept?

Anonymkode: c53be...467

Man gjør det på apoteket for at de skal gjøre pakken klar. Jeg har resept på en medisin. Har brukt den i ca 3 uker. 30 kapsler pr boks. Jeg må snart ha ny. Men har ingen resept på apotekets hjemmeside? Da tenker jeg den kanskje vil dukke opp etter hvert

Anonymkode: 5cbc8...e50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Man gjør det på apoteket for at de skal gjøre pakken klar. Jeg har resept på en medisin. Har brukt den i ca 3 uker. 30 kapsler pr boks. Jeg må snart ha ny. Men har ingen resept på apotekets hjemmeside? Da tenker jeg den kanskje vil dukke opp etter hvert

Anonymkode: 5cbc8...e50

Nå skjønner jeg hva du mener, visste ikke at det kunne ses på apoteket sine sider at det lå bestilling klar. Er du helt sikker på at du har gyldig resept igjen, har du sjekket på dine resepter på helsenorge sine sider? Jeg har opplevd at legen min stoppet feil resept hos meg.

Anonymkode: c53be...467

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå skjønner jeg hva du mener, visste ikke at det kunne ses på apoteket sine sider at det lå bestilling klar. Er du helt sikker på at du har gyldig resept igjen, har du sjekket på dine resepter på helsenorge sine sider? Jeg har opplevd at legen min stoppet feil resept hos meg.

Anonymkode: c53be...467

Har oppfølging hos legen og hun skriver den jo ut til meg. Feil resept? Vi er enige om at det er denne medisinen jeg skal ha. 
 

Snakket med henne for en uke siden og da ordner hun jo ny, men siden jeg har igjen enda så er det mulig jeg ikke kan henge enda. Mulig hun skrev en dato til når apoteket kan gjøre det tilgjengelig?

Anonymkode: 5cbc8...e50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...