Gå til innhold

Kjenner du noen smittet av Covid-19?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor bort du i landet og hvor mange kjenner du som har vært og evt er smittet nå? 
jeg bor i Stavanger. Ingen av mine nærmeste eller venner har noen. Nærmeste jeg vet om er far til ei kollega som også bor i Oslo... 

Anonymkode: 2cb19...c03

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner to stykker.

Jeg bor i Arendal og det er veldig lite smitte her, er vel ikke påvist noen smittede nå på mange uker. Sist jeg sjekket var 33 påvist smittet og siste var i begynnelsen av mai.

Så litt rart at jeg kjenner to smittede egentlig, tilfeldig. Ene ble smittet i London, kom hjem dagen etter lockdown, og andre ble smittet i Oslo.

Anonymkode: fbae0...42f

Skrevet

Bergen. Kjenner ingen, og det inkluderer at jeg ikke har hørt om noen på skolen jeg jobber på heller, og den er svær (1000 elever).

Anonymkode: d8a71...f63

Skrevet

Ja, jeg har vært i karantene etter å ha vært på jobb med en som har vært smittet. 

Anonymkode: 1c231...707

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg har vært i karantene etter å ha vært på jobb med en som har vært smittet. 

Jeg bor i Bergen. 

Skrevet

Bor på Sørlandet, kjenner ingen som er eller har vært smittet. Er veldig lite smitte i min kommune, under 5 bekreftet smittet, veldig få i nabokommunene og

Anonymkode: 1eabf...eec

Skrevet

Rogaland, kjenner en som er testet positiv, hans samboer ville de ikke teste men ganske sikkert at hun også har hatt det. Det ble gjort full smittesporing på personen, så på den måten ble det gjort en veldig god jobb. Ellers mye rare beskjeder og råd som ikke var helt gode. Først var beskjeden at karantenetiden var 3 dager etter symptomer opphører så etterpå (etter personen egentlig skulle vært ute i samfunnet) ble beskjeden forandret til at karantenen var 14 dager etter du hadde testet positiv første gang. 

Anonymkode: 08719...640

Skrevet

Lillestrøm, kjenner to hvorav en av de er meg selv.

Anonymkode: 4842e...ba8

Skrevet

Bor i Asker. Kjenner ingen. 

Anonymkode: 2908a...4bf

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Lillestrøm, kjenner to hvorav en av de er meg selv.

Hvordan var det å ha det?

Anonymkode: 452cf...8d0

Skrevet

Kjenner to kollegaer som ble smittet på jobb, helsesektor. Lørenskog. 

Anonymkode: 6a40e...adb

Skrevet

Asker.

Ingen av mine nærmeste har vært smottet, men 3 goreldre i klassene til barna, sansynlig vis en lærer og 2 som mannen jobber med. I tillegg døde broren til en venninne av det.

Anonymkode: aea5d...d5f

Skrevet

Kjenner 5 pos. 

Smittet av familie og på jobb. 

Oslo. 

Anonymkode: d45da...8b6

Skrevet
3 hours ago, Anonym bruker said:

Hvor bort du i landet og hvor mange kjenner du som har vært og evt er smittet nå? 
jeg bor i Stavanger. Ingen av mine nærmeste eller venner har noen. Nærmeste jeg vet om er far til ei kollega som også bor i Oslo... 

Ja flere, alle er friske igjen og fikk kun milde tegn, 2 av de var også i risikogruppen,men alle 7 opplevde det som mild infulensa

Anonymkode: 5e119...d1f

Skrevet

Hol. En død, en på respirator i uker.

Anonymkode: 4578d...1dc

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan var det å ha det?

Anonymkode: 452cf...8d0

Det var som en rar, men hard inflensa som varte tre ganger så lenge. Sykdommen i seg selv var grei, det verste var uvissheten rundt hvordan den ville utvikle seg og varighet. Sånt utrolig frustrerende å være fullstendig utslitt så lenge.

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei. Bor i Oslo.

Anonymkode: fa92c...e4a

Skrevet

Ja. Bor i Oslo. To kolleger kom smittet fra skiferie i Alpene, og venn av tenåringsbarnet ble smittet av familie. Mine foreldres nærmeste venner ble sykehusinnlagt, på Vestlandet. Far til en god venninne lå i respirator, annet sted på Østlandet. Noen av klientene jeg jobber med har vært smittet. 

Anonymkode: 6be1c...6f4

Skrevet

Kjennee én og bor i Viken med middels stor by

Anonymkode: dc91f...dab

Skrevet

Jeg kjenner tre: en kollega som ikke vet hvordan han ble smitta, og en familie i nabolaget hvor far ble smitta på jobb. Ingen alvorlig syke, to av dem opplevde det som en litt seig influensa, og mistet smakssansen fullstendig. Den tredje merket det veldig lite.

Oslo.

Anonymkode: 973b6...5ea

Skrevet

Viken. Kjenner fire familier som har vært smittet. Alle fra samme kilde. 

Anonymkode: 462c9...3ac

Skrevet

Asker. Kjenner 5 med smitte og har flere bekjente som er smittet. Ikke alle bor i samme kommune, men alle bor i samme fylke

Anonymkode: c91f0...a45

Skrevet

Hun spør ikke om dere har hørt om noen, men om dere kjenner noen. 

Skrevet

Kjenner (kjente...) en - hun døde. Rett utenfor Oslo.

Anonymkode: 1169f...593

Skrevet
55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun spør ikke om dere har hørt om noen, men om dere kjenner noen. 

Og dét er det de svarer på. 

Anonymkode: 61701...41e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...