Anonym bruker Skrevet 29. mai 2020 #1 Skrevet 29. mai 2020 Jeg har vært i utredning i mange år. Er nå overført til nytt sykehus og fikk allerede før jul dato for time og blodprøvehenvisning som må tas før timen. Jeg purret flere ganger etter nyttår, januar og februar (altså før koronaen) fordi de viktigste prøvene ikke er tatt med. Tross flere purringer så har ikke noe skjedd. Nå er timen snart her, prøvene må tas i dag, og jeg sitter og venter på beskjed fra sykehuset etter atter en purring, men om det har noen hensikt, det gjenstår å se siden ingen tidligere henvendelser har ført frem. Uten disse prøvene har det ingen hensikt å ta timen - som jeg skulle ha hatt for flere måneder siden. Det er så enorm sløsing av ressurser! Har flere ganger tidligere opplevd å komme til spesialist og fått høre at det har ingen hensikt at jeg kommer, for de har jo ikke riktige blodprøver av meg. Så tas nye blodprøver der og da, ny time om 6-12 måneder - og så får jeg høre at det har jo lite hensikt å sitte og bedømme 6-12 mnd gamle blodprøver... "vi får ta nye i dag og sette opp en ny time"... Jeg har bedt pent om å få ta prøver før time, jeg har kranglet om å få ta prøver før timene. Hver gang. Det skal ikke være slik! Jeg er så møkk lei av å måtte gjete leger og spesialister for at de skal gjøre jobben sin! Nå er det på tide at politikerne våkner og innser hvor ineffektivt helsevesenet er, mye fordi politikerne har skviset helsevesenet i altfor mange år. Vi ser noen av følgene nå under koronapandemien, men det faktiske problemet i helsevesenet er langt, langt større enn hva folk flest tror. Stem riktig til neste valg! Dagens utblåsning. Anonymkode: 84522...7b7
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2020 #2 Skrevet 29. mai 2020 Men har du kontaktet lab på sykehuset? Kanskje prøvene er lagt inn, og du bare skal gå å få de tatt før timen din? Anonymkode: 6e45e...bb9
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2020 #3 Skrevet 29. mai 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men har du kontaktet lab på sykehuset? Kanskje prøvene er lagt inn, og du bare skal gå å få de tatt før timen din? Anonymkode: 6e45e...bb9 Nei, de er ikke lagt inn, har sjekket det. De må tas i god tid før time, for noen av dem må sendes bort for analyse. Anonymkode: 84522...7b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå