Gå til innhold

Jungel av selvbruning.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har strekkmerker i knehasene. Blir aldri brun på føttene så jeg tenkte kanskje å prøve selvbruning. Dekker det strekkmerkene? Å hva er den enkleste selvbruningen å påføre? Jeg ønsker ikke å se oransje ut eller glitteraktig farge.

Ikke aktuelt å gå til en skjønnhetssalong å bli sprayet brun.

😀

Anonymkode: 72524...7a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er fornøyd med Natural bronzing mousse fra Garnier 😊 den er lett å påføre, tørker fort inn, smitter ikke over på klær (!!!) og den lukter veldig godt. Lukter ikke selvbruning i det hele tatt. 

Anonymkode: 0c26f...00e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er fornøyd med Natural bronzing mousse fra Garnier 😊 den er lett å påføre, tørker fort inn, smitter ikke over på klær (!!!) og den lukter veldig godt. Lukter ikke selvbruning i det hele tatt. 

Anonymkode: 0c26f...00e

Takk for svar 😀 skal sjekke den ut 😀

Anonymkode: 72524...7a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NONEI Sands og St.Moriz 

førstnevnte blir fort skjoldete og bruk for all del ikke hvit klær! Den avganger og tørker liksom aldri inn. 
 

St.Moriz gir en veldig fin brunfarge! Men du BØR bruke påføringshandske! Ellers får du slik stygg skitten farge på fingrene. Strekkmerkene vil alltid være lysere enn resten. Men mulig selvbruning er bedre enn sol

Anonymkode: fda9a...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie Elise sin, «Glød», er et selvbruningskum som har vunnet tester og terningkast 6.

Anonymkode: c0f20...0e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...