Anonym bruker Skrevet 29. mai 2020 #1 Skrevet 29. mai 2020 Jeg har en 19 åring. Vi har lite slekt. Jeg har 2 onkler og det er alt vi har. 2 ganger i året kommer onklene til byen vi bor og vi drar ut å spiser. Denne gangen sier 19 åringen at han orker ikke å bli med. Jeg er litt skuffet. Må ta vare på den lille familien vi har, men han tenker ikke sånn. Jeg sa at det var greit, men at da får han fikse seg middag selv den dagen. Hvor ofte er deres 19 åringen med dere? Anonymkode: 6d04b...595
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2020 #2 Skrevet 29. mai 2020 SLAPP AV. Dette er normalt. Jeg husker jeg HATA familietreff ved den alderen. Rundt 22 så snudde det og nå elsker jeg å treffe familien. Min 1attenåring er der nå og jeg synes det er greit. Det er viktig å få løsrive seg fra det kjente og nære og søke ut i verden for å finne seg sjæl. Litt pompøst sagt men det sakens kjerne. De må finne ut hvem de er. La barna få spre vingene på egenhånd, de kommer tilbake. 😊 Anonymkode: 66595...6c2
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2020 #3 Skrevet 29. mai 2020 Helt normalt med en slik periode altså, men det endrer seg igjen når de får noen flere år på baken. Anonymkode: 4f9c8...e77
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2020 #4 Skrevet 29. mai 2020 Jeg trodde og håpet vel at han ble litt "voksen" når han var ferdig med vidergående 🙈 Anonymkode: 6d04b...595
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2020 #5 Skrevet 29. mai 2020 Jeg hadde tenkt at min 19 åring er for gammel til slike tenåringsfakter. Når man er ferdig med vgs og i slutten av tenårene så bør man skjønne at noen ting hører med til det å være familie. Så hvis det ikke er noen annen grunn til at han ikke vil være med onklene sine enn at han ikke har lyst, så hadde jeg faktisk bedt han være med uansett. Og stille blid og høflig, selvsagt. Anonymkode: 7b220...e35
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2020 #6 Skrevet 29. mai 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde tenkt at min 19 åring er for gammel til slike tenåringsfakter. Når man er ferdig med vgs og i slutten av tenårene så bør man skjønne at noen ting hører med til det å være familie. Så hvis det ikke er noen annen grunn til at han ikke vil være med onklene sine enn at han ikke har lyst, så hadde jeg faktisk bedt han være med uansett. Og stille blid og høflig, selvsagt. Anonymkode: 7b220...e35 Enig. Anonymkode: 334df...bb8
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2020 #7 Skrevet 29. mai 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde tenkt at min 19 åring er for gammel til slike tenåringsfakter. Når man er ferdig med vgs og i slutten av tenårene så bør man skjønne at noen ting hører med til det å være familie. Så hvis det ikke er noen annen grunn til at han ikke vil være med onklene sine enn at han ikke har lyst, så hadde jeg faktisk bedt han være med uansett. Og stille blid og høflig, selvsagt. Anonymkode: 7b220...e35 For det første, det er HI sine onkler. For det andre, denne 19 åringen har vært med alle år før, slik jeg leser hi. Men for det tredje, å dra ut og spise er da vitterlig mye bedre enn å spise middag hjemme, igjen. Men jeg skjønner 19 åringen godt jeg. I den alderen er det ikke like kult å henge med eldre folk. Anonymkode: dea56...a11
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2020 #8 Skrevet 29. mai 2020 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: For det første, det er HI sine onkler. For det andre, denne 19 åringen har vært med alle år før, slik jeg leser hi. Men for det tredje, å dra ut og spise er da vitterlig mye bedre enn å spise middag hjemme, igjen. Men jeg skjønner 19 åringen godt jeg. I den alderen er det ikke like kult å henge med eldre folk. Anonymkode: dea56...a11 Når man er 19 år bør man skjønne at noen ganger må man gjøre ting som ikke er så kult også. Jeg hadde forventet at min nesten voksne sønn hadde skjønt dette. Anonymkode: 7b220...e35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå