Anonym bruker Skrevet 28. mai 2020 #1 Skrevet 28. mai 2020 Min mann stikker til familien så fort kvelden kommer. Hans mor og far pluss søsken. Jeg er hjemme 24 / 7 med barna. Anonymkode: 65328...28e
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2020 #3 Skrevet 28. mai 2020 Mann sa du? Er mor, far og søsken syke ettersom han må dra dit hver kveld? Viss ikke, er det ikke en mann vi snakker om her, men en guttunge som ikke har revet seg løs fra mamman sin. Anonymkode: 4c5bf...93d
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2020 #4 Skrevet 28. mai 2020 Og svar på spørsmålet ditt: Vi er sammen mer enn vi ikke er sammen i alle fall. Vi deler på hus og barn og gjør ting sammen og hver for oss enten med venner eller med familie eller egne fritidsaktiviteter. Hvor mye det utgjør i uka, har jeg aldri regnet på. Anonymkode: 4c5bf...93d
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2020 #5 Skrevet 28. mai 2020 Vi er sammen hele dagen, men når kvelden kommer, ungene er lagt så stikker han. Han er kanskje med meg 2 kvelder i uken nå. Når han trener blir det 1. Da er vi sammen kanskje en time men da er kl 23. Bare er såå lei. Føler på at jeg er mye lei meg og nedstemt. Er aldri ute av huset. Hjemme i permisjon. Han jobber fullt, i tillegg er han mye med familien. Så han får det sosiale. Men ikke jeg. Anonymkode: 65328...28e
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2020 #6 Skrevet 28. mai 2020 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mann sa du? Er mor, far og søsken syke ettersom han må dra dit hver kveld? Viss ikke, er det ikke en mann vi snakker om her, men en guttunge som ikke har revet seg løs fra mamman sin. Anonymkode: 4c5bf...93d Akkurat det han er og han har ingen problem å innrømme det. Anonymkode: 65328...28e
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2020 #7 Skrevet 28. mai 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi er sammen hele dagen, men når kvelden kommer, ungene er lagt så stikker han. Han er kanskje med meg 2 kvelder i uken nå. Når han trener blir det 1. Da er vi sammen kanskje en time men da er kl 23. Bare er såå lei. Føler på at jeg er mye lei meg og nedstemt. Er aldri ute av huset. Hjemme i permisjon. Han jobber fullt, i tillegg er han mye med familien. Så han får det sosiale. Men ikke jeg. Anonymkode: 65328...28e Da krever du egentid også!! Fortell han at en dag i uken (spesifiser hvilken dag, eks. Lørdag) er din dag og du tar deg alenetid kl. 18-20. Gå UT av huset, dra til familien/venner/tur i skogen/svømming (når korona ikke herjer)/shopping, hva som helst. Si at dette trenger du for å lade batteriene, for å ta igjen det sosiale. Dette er et behov du har og må få gjort! Tror han drar hjemmefra for å slippe alt maset fra barn og forpliktelser. Og så er han egoist også. Og så lenge du ikke gjør noe med det, så er han glad og fornøyd. Så KREV ditt! Informer han (ikke spør), at på eks. lørdag gjør du det og det. Og når du kommer hjem så forteller du han at dette vil du gjenta hver lørdag, for det trenger du. Anonymkode: cf65a...355
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2020 #8 Skrevet 28. mai 2020 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da krever du egentid også!! Fortell han at en dag i uken (spesifiser hvilken dag, eks. Lørdag) er din dag og du tar deg alenetid kl. 18-20. Gå UT av huset, dra til familien/venner/tur i skogen/svømming (når korona ikke herjer)/shopping, hva som helst. Si at dette trenger du for å lade batteriene, for å ta igjen det sosiale. Dette er et behov du har og må få gjort! Tror han drar hjemmefra for å slippe alt maset fra barn og forpliktelser. Og så er han egoist også. Og så lenge du ikke gjør noe med det, så er han glad og fornøyd. Så KREV ditt! Informer han (ikke spør), at på eks. lørdag gjør du det og det. Og når du kommer hjem så forteller du han at dette vil du gjenta hver lørdag, for det trenger du. Anonymkode: cf65a...355 Enig! Anonymkode: f1b04...ce4
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2020 #9 Skrevet 28. mai 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Vi er sammen hele dagen, men når kvelden kommer, ungene er lagt så stikker han. Han er kanskje med meg 2 kvelder i uken nå. Når han trener blir det 1. Da er vi sammen kanskje en time men da er kl 23. Bare er såå lei. Føler på at jeg er mye lei meg og nedstemt. Er aldri ute av huset. Hjemme i permisjon. Han jobber fullt, i tillegg er han mye med familien. Så han får det sosiale. Men ikke jeg. Anonymkode: 65328...28e Dere må snakke sammen, finne en ordning som passer for dere begge to. Nå mister dere fellesskap, du mister følelsene av å bli verdsatt, dere sklir fra hverandre. Snakk sammen - fortell at du føler det du føler og at dere må finne en måte å både være sammen på og at begge får tid for dere selv, en måte som kan fungere for dere begge hvis dere skal holde familien samlet. Anonymkode: 6ac68...703
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2020 #10 Skrevet 29. mai 2020 20 timer siden, Anonym bruker skrev: Min mann stikker til familien så fort kvelden kommer. Hans mor og far pluss søsken. Jeg er hjemme 24 / 7 med barna. Anonymkode: 65328...28e Er ikke dere familien? Anonymkode: eae50...612
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2020 #11 Skrevet 29. mai 2020 Er det ikke hans barn da? Når man får egne barn blir jo den nye kjernefamilien den nærmeste familien. Fint at han har et godt forhold til sine foreldre og søsken, men det er jo storfamilien så det er veldig sært å prioritere dem foran kjernefamilien... Min mann besøker foreldrene sine en gang i uka, søsken ser han innimellom, men han driver ikke å besøker dem hver uke. Anonymkode: c18ec...0c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå