Anonym bruker Skrevet 28. mai 2020 #1 Skrevet 28. mai 2020 At det er mulig å være så forskjellig. Har en eldre bror som aldri har engasjert. Eneste han bryr seg med er å ha penger til det mest nødvendige, altså sted å bo (trenger ikke være fint), mat og gaming utstyr. Aldri sosial utenom jobb, reiser aldri. Er ikke engang kjent i byen han bor. Går bare til og fra jobb og er isolert hjemme. Jeg orker ikke tanken på å bo et fast sted. Liker å se forskjellige land, bryr meg med utseendet og vil få det maksimale av livet. Jeg orker ikke sitte hjemme, blir kjent alle steder jeg er. Prøver alltid å oppsøke folk å bruke tiden med. Så han jeg nevner i tittel, er tenåring. Synes ting skulle vært mer som før i tiden. Vi skulle hatt mindre teknologi så vi fikk mer å gjøre. Veldig interessert i hvordan ting var før. Oppsøker faktisk eldre for å høre. Vil ha nynorsk, fordi det er liksom ekte norsk! Jeg synes det er stygt. Bokmål tilhører Danmark. Reise mindre og være der vi er. Innvandring er et hån mot Norge. De har ikke gjort noe for å ha rett til å bo her. De ødelegger samfunnet vårt. De og deres religion skal holde seg i hjemlandet. Dagens unge kvinner er dumme brød. Bare opptatt av eget utseende og menn med penger slik at de skal ha råd til å være leke-modell på insta. Abort burde ikke vært lov. Norge bør slutte å samarbeide med andre land. Det er vi som er født her og ingen andre har noen rett på det. Er dette spesielt? Anonymkode: cd74b...5fb
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2020 #2 Skrevet 28. mai 2020 Jeg synes dere høres ganske spessielle ut alle tre. Anonymkode: b0c7c...cce
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2020 #3 Skrevet 28. mai 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg synes dere høres ganske spessielle ut alle tre. Anonymkode: b0c7c...cce Så du er helt vanlig du altså.. Anonymkode: cd74b...5fb
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2020 #4 Skrevet 28. mai 2020 Du prøver alltid å oppsøke folk å bruke tiden med?? Herregud så slitsom du er! Anonymkode: 9298b...1ae
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2020 #5 Skrevet 28. mai 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du prøver alltid å oppsøke folk å bruke tiden med?? Herregud så slitsom du er! Anonymkode: 9298b...1ae Nei. Men jeg foretrekker å møte folk og er vi et sted og jeg kjenner noen der tar jeg kontakt i stedet for å sotte isolert. Men det er introvert som blir den nye normalen, så skjlnner ikke hvorfor introverte syter sånn for at alt er tilrettelsgtnfornekstroverte Anonymkode: cd74b...5fb
Gjest Skrevet 28. mai 2020 #6 Skrevet 28. mai 2020 Trist liv han har, da. For verden kommer jo ikke til å endre seg baklengs. (Men å besøke gamle folk og høre dem fortelle er hyggelig. Det kan flere gjøre, uten å bli fortidsnostalgikere.)
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2020 #7 Skrevet 29. mai 2020 Har han fått disse tankene i det siste? Har har venner? Diskuterer han rase osv? Denne broren hadde jeg fulgt godt med... Anonymkode: 5c264...a18
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2020 #8 Skrevet 29. mai 2020 Han høres jo ut som han som drepte stesøsteren sin.... Anonymkode: ddbec...160
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2020 #9 Skrevet 29. mai 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Har han fått disse tankene i det siste? Har har venner? Diskuterer han rase osv? Denne broren hadde jeg fulgt godt med... Anonymkode: 5c264...a18 Kommet gradvis. Han har masse venner. Han uttrykker seg ikke slik at han mener utmeldingen skal dø, være slaver osv. Men han synes de utnytter det norske systemet. Får for mye barn. Og at de drar kulturen inn i landet og Norge bøyer seg for dem. Har selv bodd i et av de mest innvandrerpregede bydelene i Oslo og ikke opplevd ubehag av dem. han mener de skal få være her om de deltar i arbeid og setter seg inn i vår kultur og lærer språket. Anonymkode: cd74b...5fb
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2020 #10 Skrevet 29. mai 2020 Utlendinger* ikke utmelding Anonymkode: cd74b...5fb
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2020 #11 Skrevet 29. mai 2020 Gi ham ordentlig kunnskap, før han blir en ny Phillip Manshaus Anonymkode: 8ca9e...3ba
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2020 #12 Skrevet 29. mai 2020 Høres rart ut at en så ung skal være så opptatt av utlendinger.. Ikke mye empati.. Jeg hadde snoket i pc hans og se hva han skriver m andre, spurt venner osv. Bedre å stoppe en neste F. M. TENK PÅ dere som familie, hvor vondt det kommer til å være å oppleve at han blir ekstrem og gjør noe ekstrem. Rådflr deg m øvrig familie og gjør noe for gutten Anonymkode: 5c264...a18
Sommerkroppen 2029 Skrevet 29. mai 2020 #13 Skrevet 29. mai 2020 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Du prøver alltid å oppsøke folk å bruke tiden med?? Herregud så slitsom du er! Anonymkode: 9298b...1ae 😄
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2020 #14 Skrevet 29. mai 2020 Er du virkelig overrasket over at folk er forskjellige? Mener du alle skal være som deg selv? Anonymkode: 4eb67...ab1
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2020 #15 Skrevet 29. mai 2020 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Kommet gradvis. Han har masse venner. Han uttrykker seg ikke slik at han mener utmeldingen skal dø, være slaver osv. Men han synes de utnytter det norske systemet. Får for mye barn. Og at de drar kulturen inn i landet og Norge bøyer seg for dem. Har selv bodd i et av de mest innvandrerpregede bydelene i Oslo og ikke opplevd ubehag av dem. han mener de skal få være her om de deltar i arbeid og setter seg inn i vår kultur og lærer språket. Anonymkode: cd74b...5fb Helt enig! Anonymkode: 9298b...1ae
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2020 #16 Skrevet 29. mai 2020 Han er en fornuftig type! Sånne trenger vi mange flere av. Anonymkode: 4e4d7...478
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2020 #17 Skrevet 5. juni 2020 Men hvordan kunne han bli slik? når jeg har en bror som ikke evner å bry seg med noen ting annet enn penger (skjønner at han må ha penger), mat, bosted og PC spill. Han bruker engangsbestikk fordi han ikke gidder å ta oppvasken. Ja! Han har ikke glass, bestikk og tallerkner. Han kjøper i plast!!!! Jeg vil reise, synes land og kultur er spennende, jeg vil ha bokmål og setter ikke særlig pris på Norges dialekter. Mens denne bror vil ha tilbake gamledager. Han la vekk PC spillet fordi «det er stusselig å bruke opp livet på gaming» Ok, ikke noe galt med det. Han vil at vi skal være helt lokale. Ikke vår oppgave å hjelpe andre land. Han vil ha nynorsk!!!!! Fordi det har aldri tilhørt et annet land. Bokmål må vekk fordi det tilhørte Danmark. Dagens generasjon er også ubrukelig. Selvrealiseringsgenerasjonen. Vi glemmer hva vi er til for. Å få barn! Fordi vi er for opptatt av oss selv og vår karriere og mening med livet. Så utrolig kjedelig!! I følge meg isåfal. Fremtiden er Russland. Vi må samarbeide med Russland. Jaja, kanskje ikke dumt Anonymkode: cd74b...5fb
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2020 #18 Skrevet 5. juni 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: jeg vil ha bokmål og setter ikke særlig pris på Norges dialekter. Anonymkode: cd74b...5fb Du er jo like sær som broren din... Men seriøst: Du og broren din har ulike verdier og meninger. Er det så innmari overraskende for deg at folk er ulike? Du som er så bereist og opptatt av andre kulturer: setter du ikke pris på mangfold? Eller et mangfold eksotisk og fint kun når det matcher det du personlig liker? Hva får deg til å tro at ditt verdensbilde er mer riktig enn din brors? Du virker selvgod og dømmende. Anonymkode: 4eb67...ab1
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2020 #19 Skrevet 5. juni 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Du er jo like sær som broren din... Men seriøst: Du og broren din har ulike verdier og meninger. Er det så innmari overraskende for deg at folk er ulike? Du som er så bereist og opptatt av andre kulturer: setter du ikke pris på mangfold? Eller et mangfold eksotisk og fint kun når det matcher det du personlig liker? Hva får deg til å tro at ditt verdensbilde er mer riktig enn din brors? Du virker selvgod og dømmende. Anonymkode: 4eb67...ab1 Og du er jo SELVFØLGELIG slik helt vanlig og ikke sær. Si meg hva som ikke er sært. Anonymkode: cd74b...5fb
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2020 #20 Skrevet 5. juni 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og du er jo SELVFØLGELIG slik helt vanlig og ikke sær. Si meg hva som ikke er sært. Anonymkode: cd74b...5fb Det er ikke spesielt sært å akseptere at folk er ulike. Det er heller ikke spesielt sært å verdsette mangfold, for eksempel mangfold i dialekter (noe som eksisterer i ALLEland). Mye annet som ikke er sært, men orker ikke ramse opp. Anonymkode: 4eb67...ab1
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2020 #21 Skrevet 5. juni 2020 Nynazist og incel. Anonymkode: efc75...86a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå