Anonym bruker Skrevet 28. mai 2020 #1 Skrevet 28. mai 2020 Hvor mange d'er kan man ha for å komme inn på et studie inne barnehagefeltet? Anonymkode: 9b122...d43
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2020 #2 Skrevet 28. mai 2020 Like mange D som B Dette er jo bare å regne ut? Anonymkode: 8d60c...799
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2020 #3 Skrevet 28. mai 2020 O la la, jeg tror ikke master er noe for deg... Anonymkode: 1cb44...8e0
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2020 #4 Skrevet 28. mai 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Like mange D som B Dette er jo bare å regne ut? Anonymkode: 8d60c...799 Det er ikke helt sant, det kommer av på antall studiepoeng fagene har. Har man B i et lite dag hjelper ikke det hvis man har D i et stort fag. Anonymkode: bdf84...b02
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2020 #5 Skrevet 28. mai 2020 Har man dårligere enn B bør man ikke få ta en master. Anonymkode: a80ac...e24
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2020 #6 Skrevet 28. mai 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Har man dårligere enn B bør man ikke få ta en master. Anonymkode: a80ac...e24 Jo, det kan man godt. Jeg hadde C i snitt. Hadde to A-er, en E og en D med der. E-fikk jeg på en hjemmeeksamen der jeg hadde 40 i feber og var skikkelig dårlig, men ville prøve likevel. D-en var en lang historie bak, men handlet ikke om manglende evner og kunnskap. Endte i hvert fall med B i snitt på masteren, med to A-er, to C-er og B på resten. Anonymkode: d60e2...a0c
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2020 #7 Skrevet 28. mai 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Har man dårligere enn B bør man ikke få ta en master. Anonymkode: a80ac...e24 Din personlige mening er ganske uinteressant. De fleste studiesteder tar i mot søknader fra studenter med C og mer i snitt. Merkelig nok syns folk med slike holdninger at det er helt ok at f.eks en jurist kan ta master med E i snitt. Da har man gjort seg fortjent ved å være flink på videregående må vite. Anonymkode: 7a184...8ad
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2020 #8 Skrevet 28. mai 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvor mange d'er kan man ha for å komme inn på et studie inne barnehagefeltet? Anonymkode: 9b122...d43 Goolge, det ligger kalkulatorer ute der du finner snittet ditt ved å fylle inn bokstavkarakter og antall studiepoeng. Jeg er ikke enig med hun som mener at en ikke burde få ta master med lavere snitt enn B altså... men jeg er førskolelærer og har master (ikke pedagogisk master, jeg har en grad som er bygget opp helt unikt, så avslører meg fort om jeg sier mer). Om du har mange D’er fra barnehagelærerstudiet går du lett på en smell på master uansett. Studiet har mange moduler som ikke er så «akademiske» som mange andre studier. Med mindre du har fått veldig gode karakterer på pedagogikkoppgavene og bacheloroppgaven din, tror jeg at jeg ville prøvd meg på noe på bachelornivå først. Anonymkode: 7a184...8ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå