Anonym bruker Skrevet 28. mai 2020 #1 Skrevet 28. mai 2020 Du må bekrefte at du godtar vilkår for bruk, hvor nøye leser du? Jeg føler det er milesvis med tekst og jeg er livredd for å misforstå noe. Jeg følger logikken, men har også opplevd å misforstå noe helt grusomt noen ganger. Fler? Anonymkode: 2bbb1...5db
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2020 #3 Skrevet 28. mai 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Du må bekrefte at du godtar vilkår for bruk, hvor nøye leser du? Jeg føler det er milesvis med tekst og jeg er livredd for å misforstå noe. Jeg følger logikken, men har også opplevd å misforstå noe helt grusomt noen ganger. Fler? Anonymkode: 2bbb1...5db Jeg pleier å la være å godta, med mindre jeg kjenner godt til produktet. Anonymkode: 6923e...51d
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2020 #4 Skrevet 28. mai 2020 Hvis du har kjøpt deg ny mobil må du jo dette. Apple gjør det av og til, forandrer lott ting og du må godta på nytt for å i det hele tatt få bruke Apple kontoen din? Har Tise i tillegg, du kan vinne gavekort om du deltar i undersøkelser eller kjøper noe for Tise cash. Men så kommer disse vilkårene da og det stopper meg. Anonymkode: 2bbb1...5db
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2020 #5 Skrevet 28. mai 2020 Jeg bare godtar uten å lese... Anonymkode: a0033...f1d
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2020 #6 Skrevet 28. mai 2020 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis du har kjøpt deg ny mobil må du jo dette. Apple gjør det av og til, forandrer lott ting og du må godta på nytt for å i det hele tatt få bruke Apple kontoen din? Har Tise i tillegg, du kan vinne gavekort om du deltar i undersøkelser eller kjøper noe for Tise cash. Men så kommer disse vilkårene da og det stopper meg. Anonymkode: 2bbb1...5db Jaja, da må du jo bare leve et ikke-digitalt liv. Anonymkode: 21a30...a8b
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2020 #7 Skrevet 28. mai 2020 Hvis jeg kjenner produktet/tjenesten, godtar jeg uten å lese. Velger å tenke at det går bra. Anonymkode: dc8f0...2b7
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 28. mai 2020 #8 Skrevet 28. mai 2020 Jeg leser vikårene om det er type konkurranser, abonnement, test-perioder og slikt. Er det noe jeg skal ha uansett så leser jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2020 #9 Skrevet 28. mai 2020 1 time siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev: Jeg leser vikårene om det er type konkurranser, abonnement, test-perioder og slikt. Er det noe jeg skal ha uansett så leser jeg ikke. Ja det glemte jeg, det gjør jeg også. Ofte står det at de kan ringe meg for å selge ting og gi telefonnummeret mitt til samarbeidspartnere, og det gidder jeg ikke for å få noe småtteri. 😛 Anonymkode: a0033...f1d
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 28. mai 2020 #10 Skrevet 28. mai 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja det glemte jeg, det gjør jeg også. Ofte står det at de kan ringe meg for å selge ting og gi telefonnummeret mitt til samarbeidspartnere, og det gidder jeg ikke for å få noe småtteri. 😛 Anonymkode: a0033...f1d Jepp, er akkurat de jeg også siler ut😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå