Gå til innhold

Da var hun blitt åttebarnsmor


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dere hun er ferdig med graviditeter nå? 😅😅 

Anonymkode: 1cf7c...c99

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hun ble gravid, så skrev hun jo «Til sommeren kommer nr 8, og gjør familien komplett». Så, det høres sånn ut😂

Men, noe sier meg at det kommer en nr 9. Og så er det stopp

Anonymkode: 35165...054

Skrevet

Hæææ...
Hvem er det snakk om?

Anonymkode: f1e32...e46

Skrevet

Har vi havnet inn i en privat chat?

Anonymkode: b3952...fc7

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hæææ...
Hvem er det snakk om?

Anonymkode: f1e32...e46

Det er vel det de ønsker da, at andre skal bry seg. Helt sikkert bare en blogger. 

Anonymkode: 2cdbd...352

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er vel det de ønsker da, at andre skal bry seg. Helt sikkert bare en blogger. 

Anonymkode: 2cdbd...352

Aha...
Så en av disse bærtene som tjener på ungene sine.
Da var vel den yngste blitt så stor at hun ikke tjente like mye penger på den lenger og måtte lage en til, da.
Lurer på hva som skjer når de blir så gamle at de motsetter seg denne eksponeringen, og når hun kommer i overgangsalderen og ikke kan produsere flere :P

Anonymkode: f1e32...e46

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Aha...
Så en av disse bærtene som tjener på ungene sine.
Da var vel den yngste blitt så stor at hun ikke tjente like mye penger på den lenger og måtte lage en til, da.
Lurer på hva som skjer når de blir så gamle at de motsetter seg denne eksponeringen, og når hun kommer i overgangsalderen og ikke kan produsere flere :P

Anonymkode: f1e32...e46

Det kommer vel an på publikummet som betaler for det.

Er de så lettlurte som det de er nå, så får hun vel lurt de til å bli værende videre til hun er 100.

Tipper de ikke forstår at de finansierer henne for hvert ord de skriver om henne.

Anonymkode: 2cdbd...352

Skrevet

Hun, er det fornavnet eller etternavnet? Vanskelig å skjønne da du ikke skriver noe mer. Kjenner ingen som heter det hverken til fornavn eller etternavn, så klare da dessverre ikke svare på spørsmålet ditt. Litt mer info hadde kanskje vært lurt.

Anonymkode: 5d5ed...a5e

Skrevet

Dette ble jo veldig internt...

Anonymkode: 958d3...320

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hun, er det fornavnet eller etternavnet? Vanskelig å skjønne da du ikke skriver noe mer. Kjenner ingen som heter det hverken til fornavn eller etternavn, så klare da dessverre ikke svare på spørsmålet ditt. Litt mer info hadde kanskje vært lurt.

Anonymkode: 5d5ed...a5e

Vil du virkelig det?

For hvert ord som skrives om en av disse bloggerne, så pøser man på med penger til de. De behøver ikke gjøre noe annet enn å sitte på rumpa for å tjene penger, siden det alltid er noen som er nysgjerrig. 

Så bare det å få oss til å finne ut hvem denne bloggeren er, kan gjøre at hun tjener mer i løpet av formiddagen enn du gjør i løpet av uken. Lukrativt!

Anonymkode: 2cdbd...352

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun, er det fornavnet eller etternavnet? Vanskelig å skjønne da du ikke skriver noe mer. Kjenner ingen som heter det hverken til fornavn eller etternavn, så klare da dessverre ikke svare på spørsmålet ditt. Litt mer info hadde kanskje vært lurt.

Anonymkode: 5d5ed...a5e

Ikke bit så lett på kroken da

Anonymkode: a0886...09c

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun, er det fornavnet eller etternavnet? Vanskelig å skjønne da du ikke skriver noe mer. Kjenner ingen som heter det hverken til fornavn eller etternavn, så klare da dessverre ikke svare på spørsmålet ditt. Litt mer info hadde kanskje vært lurt.

Anonymkode: 5d5ed...a5e

Tror kanskje hun heter Helena. Jeg visste ikke hvem hun var,men brukte google.

Anonymkode: 3ca64...cb4

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette ble jo veldig internt...

Anonymkode: 958d3...320

Jeg har heller ikke filla peiling på hvem dette er snakk om, men det hindrer meg ikke å delta i tråden :P
Ikke det at jeg er så veldig interessert i disse bærtene som utleverer ungene sine heller.

Men når det er sagt, når det kommer til dem så syns jeg nesten at datatilsynet og barnevernet burde inngå et samarbeid ved tanke på disse barna sitt personvern. Man har faktisk en ganske streng personvernlovgivning her i Norge, dere vet, GDPR og slikt..

Anonymkode: f1e32...e46

Skrevet

Helena er en annen åttebarnsmor

Anonymkode: b6001...ad7

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Helena er en annen åttebarnsmor

Anonymkode: b6001...ad7

Okey sorry.

Anonymkode: 3ca64...cb4

Skrevet

Enkel hoderegning så lenge man får 80 000 + av staten for å få et barn om man ikke jobber. 

Anonymkode: bfcb1...30a

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Enkel hoderegning så lenge man får 80 000 + av staten for å få et barn om man ikke jobber. 

Anonymkode: bfcb1...30a

Og et barn koster i gjennomsnitt 1 million fram til det flytter ut.
Da går hun kr 920.000,- i minus per barn.
Kr 80.000,- er ikke mye for et barn

Anonymkode: f1e32...e46

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke bit så lett på kroken da

Anonymkode: a0886...09c

Nemlig!

Det verste er at det er de som irriterer seg mest over de damene, som også bidrar mest til sponsingen. 

Anonymkode: 2cdbd...352

Skrevet
44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vil du virkelig det?

For hvert ord som skrives om en av disse bloggerne, så pøser man på med penger til de. De behøver ikke gjøre noe annet enn å sitte på rumpa for å tjene penger, siden det alltid er noen som er nysgjerrig. 

Så bare det å få oss til å finne ut hvem denne bloggeren er, kan gjøre at hun tjener mer i løpet av formiddagen enn du gjør i løpet av uken. Lukrativt!

Anonymkode: 2cdbd...352

Trenger ikke gå inn på noen blogg, instagram eller lignende selv om et navn blir nevnt i en tråd....

Anonymkode: 5d5ed...a5e

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Trenger ikke gå inn på noen blogg, instagram eller lignende selv om et navn blir nevnt i en tråd....

Anonymkode: 5d5ed...a5e

Nei, man trenger ikke. Men mange gjør det jo, og mange begynner å følge den bloggeren det er snakk om, og mange går inn når de leser diskusjoner om henne på et forum som dette f.eks. Og vips, så tjener hun penger på dette. 

Jo mer man snakker om en person, positivt eller negativt, så tjener den personen penger på det. 

Anonymkode: 2cdbd...352

Skrevet

Og særlig når bloggeren legger ut slike agn som dette, slik at folk skal søke rundt for å finne ut hvem hun er. 

Anonymkode: 2cdbd...352

Skrevet

Når hun sluttet og blogge ventet hun nr 7, ja hun står på :)

Anonymkode: f74cb...7e7

Skrevet
45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og særlig når bloggeren legger ut slike agn som dette, slik at folk skal søke rundt for å finne ut hvem hun er. 

Anonymkode: 2cdbd...352

Hun ligger på sykehuset, for det første. 
For det andre, er jeg ikke henne.

Det er snakk om Lykken er mange. Hun som får barn som perler på en snor😂

Anonymkode: 35165...054

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun ligger på sykehuset, for det første. 
For det andre, er jeg ikke henne.

Det er snakk om Lykken er mange. Hun som får barn som perler på en snor😂

Anonymkode: 35165...054

Å ligge på sykehuset er da ingen hindring for å skrive her..
Hvorvidt lykken er mange, vel, det kan diskuteres, syns det er mer enn nok med 3.
Ble snipp, snipp etter det :P

Anonymkode: f1e32...e46

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun ligger på sykehuset, for det første. 
For det andre, er jeg ikke henne.

Det er snakk om Lykken er mange. Hun som får barn som perler på en snor😂

Anonymkode: 35165...054

Det er vel ingen som har beskyldt deg for å være bloggeren, med mindre du er hi og da......

Anonymkode: a0886...09c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...