Anonym bruker Skrevet 28. mai 2020 #1 Skrevet 28. mai 2020 Tror dere hun er ferdig med graviditeter nå? 😅😅 Anonymkode: 1cf7c...c99
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2020 #2 Skrevet 28. mai 2020 Da hun ble gravid, så skrev hun jo «Til sommeren kommer nr 8, og gjør familien komplett». Så, det høres sånn ut😂 Men, noe sier meg at det kommer en nr 9. Og så er det stopp Anonymkode: 35165...054
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2020 #3 Skrevet 28. mai 2020 Hæææ... Hvem er det snakk om? Anonymkode: f1e32...e46
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2020 #4 Skrevet 28. mai 2020 Har vi havnet inn i en privat chat? Anonymkode: b3952...fc7
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2020 #5 Skrevet 28. mai 2020 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hæææ... Hvem er det snakk om? Anonymkode: f1e32...e46 Det er vel det de ønsker da, at andre skal bry seg. Helt sikkert bare en blogger. Anonymkode: 2cdbd...352
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2020 #6 Skrevet 28. mai 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er vel det de ønsker da, at andre skal bry seg. Helt sikkert bare en blogger. Anonymkode: 2cdbd...352 Aha... Så en av disse bærtene som tjener på ungene sine. Da var vel den yngste blitt så stor at hun ikke tjente like mye penger på den lenger og måtte lage en til, da. Lurer på hva som skjer når de blir så gamle at de motsetter seg denne eksponeringen, og når hun kommer i overgangsalderen og ikke kan produsere flere Anonymkode: f1e32...e46
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2020 #7 Skrevet 28. mai 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Aha... Så en av disse bærtene som tjener på ungene sine. Da var vel den yngste blitt så stor at hun ikke tjente like mye penger på den lenger og måtte lage en til, da. Lurer på hva som skjer når de blir så gamle at de motsetter seg denne eksponeringen, og når hun kommer i overgangsalderen og ikke kan produsere flere Anonymkode: f1e32...e46 Det kommer vel an på publikummet som betaler for det. Er de så lettlurte som det de er nå, så får hun vel lurt de til å bli værende videre til hun er 100. Tipper de ikke forstår at de finansierer henne for hvert ord de skriver om henne. Anonymkode: 2cdbd...352
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2020 #8 Skrevet 28. mai 2020 Hun, er det fornavnet eller etternavnet? Vanskelig å skjønne da du ikke skriver noe mer. Kjenner ingen som heter det hverken til fornavn eller etternavn, så klare da dessverre ikke svare på spørsmålet ditt. Litt mer info hadde kanskje vært lurt. Anonymkode: 5d5ed...a5e
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2020 #9 Skrevet 28. mai 2020 Dette ble jo veldig internt... Anonymkode: 958d3...320
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2020 #10 Skrevet 28. mai 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hun, er det fornavnet eller etternavnet? Vanskelig å skjønne da du ikke skriver noe mer. Kjenner ingen som heter det hverken til fornavn eller etternavn, så klare da dessverre ikke svare på spørsmålet ditt. Litt mer info hadde kanskje vært lurt. Anonymkode: 5d5ed...a5e Vil du virkelig det? For hvert ord som skrives om en av disse bloggerne, så pøser man på med penger til de. De behøver ikke gjøre noe annet enn å sitte på rumpa for å tjene penger, siden det alltid er noen som er nysgjerrig. Så bare det å få oss til å finne ut hvem denne bloggeren er, kan gjøre at hun tjener mer i løpet av formiddagen enn du gjør i løpet av uken. Lukrativt! Anonymkode: 2cdbd...352
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2020 #11 Skrevet 28. mai 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun, er det fornavnet eller etternavnet? Vanskelig å skjønne da du ikke skriver noe mer. Kjenner ingen som heter det hverken til fornavn eller etternavn, så klare da dessverre ikke svare på spørsmålet ditt. Litt mer info hadde kanskje vært lurt. Anonymkode: 5d5ed...a5e Ikke bit så lett på kroken da Anonymkode: a0886...09c
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2020 #12 Skrevet 28. mai 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun, er det fornavnet eller etternavnet? Vanskelig å skjønne da du ikke skriver noe mer. Kjenner ingen som heter det hverken til fornavn eller etternavn, så klare da dessverre ikke svare på spørsmålet ditt. Litt mer info hadde kanskje vært lurt. Anonymkode: 5d5ed...a5e Tror kanskje hun heter Helena. Jeg visste ikke hvem hun var,men brukte google. Anonymkode: 3ca64...cb4
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2020 #13 Skrevet 28. mai 2020 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dette ble jo veldig internt... Anonymkode: 958d3...320 Jeg har heller ikke filla peiling på hvem dette er snakk om, men det hindrer meg ikke å delta i tråden Ikke det at jeg er så veldig interessert i disse bærtene som utleverer ungene sine heller. Men når det er sagt, når det kommer til dem så syns jeg nesten at datatilsynet og barnevernet burde inngå et samarbeid ved tanke på disse barna sitt personvern. Man har faktisk en ganske streng personvernlovgivning her i Norge, dere vet, GDPR og slikt.. Anonymkode: f1e32...e46
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2020 #14 Skrevet 28. mai 2020 Helena er en annen åttebarnsmor Anonymkode: b6001...ad7
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2020 #15 Skrevet 28. mai 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Helena er en annen åttebarnsmor Anonymkode: b6001...ad7 Okey sorry. Anonymkode: 3ca64...cb4
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2020 #16 Skrevet 28. mai 2020 Enkel hoderegning så lenge man får 80 000 + av staten for å få et barn om man ikke jobber. Anonymkode: bfcb1...30a
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2020 #17 Skrevet 28. mai 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Enkel hoderegning så lenge man får 80 000 + av staten for å få et barn om man ikke jobber. Anonymkode: bfcb1...30a Og et barn koster i gjennomsnitt 1 million fram til det flytter ut. Da går hun kr 920.000,- i minus per barn. Kr 80.000,- er ikke mye for et barn Anonymkode: f1e32...e46
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2020 #18 Skrevet 28. mai 2020 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke bit så lett på kroken da Anonymkode: a0886...09c Nemlig! Det verste er at det er de som irriterer seg mest over de damene, som også bidrar mest til sponsingen. Anonymkode: 2cdbd...352
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2020 #19 Skrevet 28. mai 2020 44 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vil du virkelig det? For hvert ord som skrives om en av disse bloggerne, så pøser man på med penger til de. De behøver ikke gjøre noe annet enn å sitte på rumpa for å tjene penger, siden det alltid er noen som er nysgjerrig. Så bare det å få oss til å finne ut hvem denne bloggeren er, kan gjøre at hun tjener mer i løpet av formiddagen enn du gjør i løpet av uken. Lukrativt! Anonymkode: 2cdbd...352 Trenger ikke gå inn på noen blogg, instagram eller lignende selv om et navn blir nevnt i en tråd.... Anonymkode: 5d5ed...a5e
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2020 #20 Skrevet 28. mai 2020 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Trenger ikke gå inn på noen blogg, instagram eller lignende selv om et navn blir nevnt i en tråd.... Anonymkode: 5d5ed...a5e Nei, man trenger ikke. Men mange gjør det jo, og mange begynner å følge den bloggeren det er snakk om, og mange går inn når de leser diskusjoner om henne på et forum som dette f.eks. Og vips, så tjener hun penger på dette. Jo mer man snakker om en person, positivt eller negativt, så tjener den personen penger på det. Anonymkode: 2cdbd...352
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2020 #21 Skrevet 28. mai 2020 Og særlig når bloggeren legger ut slike agn som dette, slik at folk skal søke rundt for å finne ut hvem hun er. Anonymkode: 2cdbd...352
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2020 #22 Skrevet 28. mai 2020 Når hun sluttet og blogge ventet hun nr 7, ja hun står på Anonymkode: f74cb...7e7
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2020 #23 Skrevet 28. mai 2020 45 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og særlig når bloggeren legger ut slike agn som dette, slik at folk skal søke rundt for å finne ut hvem hun er. Anonymkode: 2cdbd...352 Hun ligger på sykehuset, for det første. For det andre, er jeg ikke henne. Det er snakk om Lykken er mange. Hun som får barn som perler på en snor😂 Anonymkode: 35165...054
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2020 #24 Skrevet 28. mai 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun ligger på sykehuset, for det første. For det andre, er jeg ikke henne. Det er snakk om Lykken er mange. Hun som får barn som perler på en snor😂 Anonymkode: 35165...054 Å ligge på sykehuset er da ingen hindring for å skrive her.. Hvorvidt lykken er mange, vel, det kan diskuteres, syns det er mer enn nok med 3. Ble snipp, snipp etter det Anonymkode: f1e32...e46
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2020 #25 Skrevet 28. mai 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun ligger på sykehuset, for det første. For det andre, er jeg ikke henne. Det er snakk om Lykken er mange. Hun som får barn som perler på en snor😂 Anonymkode: 35165...054 Det er vel ingen som har beskyldt deg for å være bloggeren, med mindre du er hi og da...... Anonymkode: a0886...09c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå