Gå til innhold

Noen frisører her...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ganske mørk i håret og har en stund hatt lyse stripper. Dro for å få mer striper da etterveksten hadde blitt stor. Endte opp med gule striper i bunnen og noen steder nedover, mens andre steder er det lyst/ kald farge. Tok i lilla shampoo , det gule ble en smule bedre. Mens det kalde ble grått😩. Så nå har jeg alle mulige nyanser i håret.

hva kan jeg gjøre for å jevne ut fargen, eller hva kan jeg forvente av frisøren.

Anonymkode: b7698...4cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke frisør, men det samme skjedde med meg. Jeg klaget, og fikk en ny runde gratis - null problem. 

(men ble ikke bra før jeg bleket på det selv itillegg) 

Anonymkode: 3c472...7c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...