Anonym bruker Skrevet 27. mai 2020 #1 Skrevet 27. mai 2020 Er ganske mørk i håret og har en stund hatt lyse stripper. Dro for å få mer striper da etterveksten hadde blitt stor. Endte opp med gule striper i bunnen og noen steder nedover, mens andre steder er det lyst/ kald farge. Tok i lilla shampoo , det gule ble en smule bedre. Mens det kalde ble grått😩. Så nå har jeg alle mulige nyanser i håret. hva kan jeg gjøre for å jevne ut fargen, eller hva kan jeg forvente av frisøren. Anonymkode: b7698...4cd
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2020 #2 Skrevet 27. mai 2020 Er ikke frisør, men det samme skjedde med meg. Jeg klaget, og fikk en ny runde gratis - null problem. (men ble ikke bra før jeg bleket på det selv itillegg) Anonymkode: 3c472...7c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå