Gå til innhold

Selge en gullring med diamanter - Hvor ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil selge en flott gullring med diamanter i. Hvilke andre plasser/nettsider finnes det bortsett fra Finn.no ? Ringen ble kjøpt i april hos Gullfunn, kvittering og diamantbevis følger med.

Anonymkode: 58b21...d57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville tenkt meg godt om, du kommer til å tape mye på det. Tviler på at du får over halv pris, kanskje ikke det engang. Jeg hadde kontaktet butikken der den kom fra, tror jeg. 

Anonymkode: 5b9ba...7f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ville tenkt meg godt om, du kommer til å tape mye på det. Tviler på at du får over halv pris, kanskje ikke det engang. Jeg hadde kontaktet butikken der den kom fra, tror jeg. 

Anonymkode: 5b9ba...7f1

Ja enig i det, og har tenkt på om jeg skal selge eller ikke. Jeg betalte under halvdelen av prisen av hva ringen kostet. Det kommer også fram på kvitteringen. Men, får jeg ikke en tusen lapp mer enn hva jeg betalte, så beholder jeg den selv. Jeg lurer på hvilke sider jeg kan legge den ut til salgs utenom Finn.no

Anonymkode: 58b21...d57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ville tenkt meg godt om, du kommer til å tape mye på det. Tviler på at du får over halv pris, kanskje ikke det engang. Jeg hadde kontaktet butikken der den kom fra, tror jeg. 

Anonymkode: 5b9ba...7f1

Hvordan tenker du? At butikken kanskje hadde kjøpt den tilbake?

Anonymkode: 58b21...d57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.5.2020 den 20.42, Anonym bruker skrev:

Hvordan tenker du? At butikken kanskje hadde kjøpt den tilbake?

Anonymkode: 58b21...d57

Butikken kommer ikke til å kjøpe den tilbake. Du kan selge på finn eller Facebook. 

Anonymkode: 2e30e...ef8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Butikken kommer ikke til å kjøpe den tilbake. Du kan selge på finn eller Facebook. 

Anonymkode: 2e30e...ef8

Tenkte det samme at butikken ikke vil kjøpe den tilbake. Den er tross alt brukt i 1 måned. Da må jeg eventuelt innom butikker som kjøper og selger brukt gull, og da får jeg ingenting for den i forhold til verdi.

Anonymkode: 58b21...d57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...