Anonym bruker Skrevet 27. mai 2020 #1 Skrevet 27. mai 2020 8 åringen har tisset på seg en gang iblant, men nå i det siste har det økt.på veldig. Ikke noe om natta, da hadde jeg forstått d lettere.. Han har ikke tid når han leker. Venter til siste sekund og da går d som regel galt. Her hjemme må vi minne han på d støtt, når vi ser han går å holder seg. Må hele tiden mase på han. På skolen er d verre. Vet ikke om eneste utvei er å be lærer følge han på do før hvert friminutt. Vi har snakka masse med han om det, men når ikke inn.. Noen med gode råd ? Anonymkode: dc0b2...d82
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2020 #2 Skrevet 27. mai 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: 8 åringen har tisset på seg en gang iblant, men nå i det siste har det økt.på veldig. Ikke noe om natta, da hadde jeg forstått d lettere.. Han har ikke tid når han leker. Venter til siste sekund og da går d som regel galt. Her hjemme må vi minne han på d støtt, når vi ser han går å holder seg. Må hele tiden mase på han. På skolen er d verre. Vet ikke om eneste utvei er å be lærer følge han på do før hvert friminutt. Vi har snakka masse med han om det, men når ikke inn.. Noen med gode råd ? Anonymkode: dc0b2...d82 Samme skjedde her men uhellene var kun på skolen. Han hadde uhell hver dag på skolen å var redd han skulle bli mobbet fir det. Jeg kontaktet læreren å forklarte situasjonen å spurte om hun kunne minne han på å gå på do,etter der har han faktisk ikke hatt ett eneste uhell. Anonymkode: 7b0da...2f8
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2020 #3 Skrevet 27. mai 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Samme skjedde her men uhellene var kun på skolen. Han hadde uhell hver dag på skolen å var redd han skulle bli mobbet fir det. Jeg kontaktet læreren å forklarte situasjonen å spurte om hun kunne minne han på å gå på do,etter der har han faktisk ikke hatt ett eneste uhell. Anonymkode: 7b0da...2f8 Samme som her da Her skjer d hjemme når han leker ute også, holder seg fordi han ikke har tid midt i leken. Begynner å le, og tisser på seg. Jeg får ta en prat med lærer da Anonymkode: dc0b2...d82
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2020 #4 Skrevet 27. mai 2020 Kan han ha problemer med forstoppelse? Da kan det være vanskeligere å kjenne når man må på do. Det skjedde med datteren vår. Hun utviklet også enkoprese, og det var helt forferdelig.. men det forsvant så og si over natta når hun sluttet å spise gluten Anonymkode: 58193...745
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2020 #5 Skrevet 27. mai 2020 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kan han ha problemer med forstoppelse? Da kan det være vanskeligere å kjenne når man må på do. Det skjedde med datteren vår. Hun utviklet også enkoprese, og det var helt forferdelig.. men det forsvant så og si over natta når hun sluttet å spise gluten Anonymkode: 58193...745 Nei har ikke merket at han er forstoppet og klager heller ikke over det. Merker at han ikke har tid til å tisse for d er i lekesituasjoner. Anonymkode: dc0b2...d82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå