Anonym bruker Skrevet 27. mai 2020 #1 Skrevet 27. mai 2020 Sånn sammenlignet med en ettermiddag/kveld på en fridag? Burde man ha såpass mye energi at man kan gjøre andre ting etter jobb? Er det normalt å kjenne fysisk på kroppen (i form av hodepine, trøtthet, svimmelhet) at man har vært på jobb? Jeg vet ikke hva jeg burde forvente. Sliter litt med angst i jobben for tiden (er lærer, og satt til mer krevende og annerledes oppgaver enn vanlig) og jeg er helt ødelagt etter jobb. Vil bare sove. Har tatt det opp litt med kollegaer, men det er ingen forståelse å finne. Alle har det slitsomt på jobb, er svaret man får... er det sånn? At det er normalt å ikke fungere etter en dag på jobb? Anonymkode: 45f61...61e
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2020 #2 Skrevet 27. mai 2020 Fungerer godt etter jobb. Selvsagt er dagene forskjellig. Men finner ofte på noe med barna, rydder hus, går tur/ trener. Jeg får mer energi av å bruke energi. Setter jeg meg i sofaen så blir jeg daff. Anonymkode: aa283...b1b
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2020 #3 Skrevet 27. mai 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fungerer godt etter jobb. Selvsagt er dagene forskjellig. Men finner ofte på noe med barna, rydder hus, går tur/ trener. Jeg får mer energi av å bruke energi. Setter jeg meg i sofaen så blir jeg daff. Anonymkode: aa283...b1b Heldig du da. Trenger lading her. Jeg trener mye i helger og ferier, men etter jobb gjør trening hodepinen verre... Anonymkode: 45f61...61e
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2020 #4 Skrevet 27. mai 2020 46 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sånn sammenlignet med en ettermiddag/kveld på en fridag? Burde man ha såpass mye energi at man kan gjøre andre ting etter jobb? Er det normalt å kjenne fysisk på kroppen (i form av hodepine, trøtthet, svimmelhet) at man har vært på jobb? Jeg vet ikke hva jeg burde forvente. Sliter litt med angst i jobben for tiden (er lærer, og satt til mer krevende og annerledes oppgaver enn vanlig) og jeg er helt ødelagt etter jobb. Vil bare sove. Har tatt det opp litt med kollegaer, men det er ingen forståelse å finne. Alle har det slitsomt på jobb, er svaret man får... er det sånn? At det er normalt å ikke fungere etter en dag på jobb? Anonymkode: 45f61...61e Angst er jo veldig utmattende, så det kan være der energien tar veien! Har erfart det selv. det er jo også vanlig å bli mer sliten når man bytter jobb/får nye arbeidsoppgaver. Ville sett om det går seg til når du blir vant med de nye oppgavene Anonymkode: 8c540...c74
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2020 #5 Skrevet 27. mai 2020 Sånn har jeg det i kortere eller lengre tid etter oppstart i ny jobb eller nye oppgaver. Men når jeg har kontroll på arbeidsoppgaver og ansvarsområder og føler at jeg mestrer oppgaven så kommer energi og overskudd tilbake. I din situasjon ville jeg nok bedt om en samtale med leder, forklart hvordan dine nåværende arbeidsoppgaver påvirker deg, og bedt om tilrettelegging for å forebygge sykemelding! Anonymkode: cee4b...f4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå