Gå til innhold

masete nabo barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal begynne med at jenta mi på snart 3 år ikke er venner med noen av nabo barna som bor her, De er i tillegg mye større fra 5-8 år gammle. 

Vi kan ikke sitte og kose oss ute med is eller i trampolinen uten at nabo barna skal komme i porten og spør om ting. Naboene her er litt spesielle. Nå får ikke lenge siden flyttet naboen foran meg, Der alle ungene lekte. Siden naboen hadde trampoline, ute leker og basseng satt ut til sine barn så kjøpte ikke de andre foreldrene noe til barna sine siden naboen hadde i hagen. Så når naboene flytta så begynte ungene og ringe på døra mi oftere. Nå høres jeg sikkert ut  som en kjip nabo siden jeg sier nei til dem.

Jeg liker ikke tanken av og ha masse unger som roper og skriker i hagen min og kanskje ødelegger utstyr i hagen og heller ikke tanken på å være den nye lekeplassen dems. Jeg er den som liker og ha hagen fri fra andres barn og ha hagen min i fred.

Anonymkode: 44d69...ee5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjønner deg veldig godt. Hadde aldri gadda de jeg heller😉 

Anonymkode: 11710...4ff

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Skal begynne med at jenta mi på snart 3 år ikke er venner med noen av nabo barna som bor her, De er i tillegg mye større fra 5-8 år gammle. 

Vi kan ikke sitte og kose oss ute med is eller i trampolinen uten at nabo barna skal komme i porten og spør om ting. Naboene her er litt spesielle. Nå får ikke lenge siden flyttet naboen foran meg, Der alle ungene lekte. Siden naboen hadde trampoline, ute leker og basseng satt ut til sine barn så kjøpte ikke de andre foreldrene noe til barna sine siden naboen hadde i hagen. Så når naboene flytta så begynte ungene og ringe på døra mi oftere. Nå høres jeg sikkert ut  som en kjip nabo siden jeg sier nei til dem.

Jeg liker ikke tanken av og ha masse unger som roper og skriker i hagen min og kanskje ødelegger utstyr i hagen og heller ikke tanken på å være den nye lekeplassen dems. Jeg er den som liker og ha hagen fri fra andres barn og ha hagen min i fred.

Skjønner jeg godt, helt enig med deg. Og spesielt når barna attpåtil er eldre enn ditt barn, og ikke naturlige venner/lekekamerater. Det hadde jeg aldri giddet, sett grenser. 

Skrevet

Hadde det vært snakk om venner av barnet ditt så hadde jeg syntes du var kjip. Men, nå er ikke dette det. Så da tenker jeg du har alt på det tørre. 

Anonymkode: d0a57...864

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde det vært snakk om venner av barnet ditt så hadde jeg syntes du var kjip. Men, nå er ikke dette det. Så da tenker jeg du har alt på det tørre. 

Anonymkode: d0a57...864

Om det hadde vært venner av barnet mitt hadde det vært en annen situasjon en nå. Men selvfølgelig når det kommer til is eller grill mat  og det hadde vært venner  av barnet mitt så hadde ikke jeg alltid gitt de mat osv. Men Her lærer ikke foreldrene til disse ungene noe folkeskikk og lar de gå inn i andres hager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...