Gå til innhold

Har vært coronasyk ——> vil gi blod!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei, vet ikke om dere husker meg jeg. Jeg skrev her i mars at både jeg og mannen min var sjuke samtidig samtidig med at både 7 åringen og 4 åringen var hjemme (selvsagt) og at 4 åringen appotil hadde bursdag. (For de som husker dette😂)

Legen ville ikke teste oss, selvom mannen min ble veldig sjuk (ambulansebesøk).

Vi oppførte oss jo som om det var corona vi hadde og holdt dermed isolasjon både på oss og ungene. Vi er friske nå :) Og vi har vært og testet oss for antistoffer nå, og joda det hadde vi alle sammen!

så nå vil jeg gi blod!! 
har aldri gjort det før, noen som kan si litt om dette? Jeg har slitt med lite jern fra tid til annen. Får opp nivåene med ferroretard og vit c. Men jeg har og litt hjertebank som kommer og går. Vil blodgivning gjøre hjertebanken værre? 

Anonymkode: d8399...236

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

(Jeg skal spørre lege om dette og, men bare for å sjekke om noen her har erfaring fra dette)

Anonymkode: d8399...236

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorvidt du kan gi blod, eller ei, både med tanke på deg selv og de du gir til, er dette noe som blodbanken bestemmer, om er riktig eller ikke.

Det er altså de du må høre på. 

Anonymkode: 9518a...aee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hvorvidt du kan gi blod, eller ei, både med tanke på deg selv og de du gir til, er dette noe som blodbanken bestemmer, om er riktig eller ikke.

Det er altså de du må høre på. 

Anonymkode: 9518a...aee

Selvsagt. Lurte bare på om noen her hadde gitt blod og hatt hjertebank :)

Anonymkode: d8399...236

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Selvsagt. Lurte bare på om noen her hadde gitt blod og hatt hjertebank :)

Anonymkode: d8399...236

OK. Vet at jeg selv kan få hjertebank ved lavt BT. Så jeg vil tro det kan forverre hjertebanken. Men det er viktig å fylle på med væske, elektrolytter og jern. 

Anonymkode: 9518a...aee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...