Anonym bruker Skrevet 27. mai 2020 #1 Skrevet 27. mai 2020 Vi skal gifte oss i sommer og det skal være 3 barn i bryllupet som er nær familie av meg. Jeg vil så klart at de skal kose seg like mye i bryllupet som oss voksne og ønsker at de skal sitte med gode minner om at de hadde det gøy. Vi har leid lokale på et hotell med tilhørende stor hage utenfor lokalet. Jeg tenkte at et hoppeslott der kanskje ville vært gøy (ikke de største) og foreldrene har da også full oversikt slik at de slipper å gå ut for å se etter dem. Problemet er at mannen har slått seg helt vrang på det. Ikke søren om vi skal ha et hoppeslott stående utenfor lokalet osv osv. Han mener de har mer en nok plass der ute til å løpe rundt på. Men altså, de er barn! De må jo ha noen å leke med og jeg synes ikke det er greit at de bare skal løpe rundt. Har dere noe forslag? Skal være et lite bryllup med kun de nærmeste. Anonymkode: c6f2c...034
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2020 #2 Skrevet 27. mai 2020 Hvor gamle er barna? Anonymkode: 71695...80f
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2020 #3 Skrevet 27. mai 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hvor gamle er barna? Anonymkode: 71695...80f 4, 7 og 8 år, men tross aldersforskjell så leker de alltid fint sammen. De skal være blomsterpiker, ringbærere osv og jeg synes virkelig de fortjener å kose seg❤️ Anonymkode: c6f2c...034
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2020 #4 Skrevet 27. mai 2020 Med så få barn tror jeg hoppeslott blir en timinutterslek. Jeg tror jeg ville gjort det så enkelt som et lite rom med madrasser på gulvet og noe fint, barnevennlig snop som bare var til dem. Kanskje noen tegnesaker og oppfordring til å tegne noe til dere fra bryllupet. En litt fin mappe til å legge tegningene i. Ellers loker ofte barna å være mye sammen med de voksne. Ta dem med på dansegulvet. La dem hjelpe til å åpne gaver, la dem være med på leker osv. Anonymkode: 71695...80f
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2020 #5 Skrevet 27. mai 2020 Enig med ...80f Vi hadde også pinata i vårt. Veldig gøy, da det ble presisert at denne var bare for barna. Alle samlet seg rundt og barna fikk slå. Veldig gøy og de likte all den oppmerksomheten de fikk. Anonymkode: 701a7...139
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå