Gå til innhold

Pinsehelg og bursdagsfeiring


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har lagt planer for lenge siden at vi skal på hytta i pinsehelg sammen mine foreldre. Tidligere denne uka fikk vi en bursdagsinvitasjon til barnebursdag på pinseaften. 

Vi har 2 muligheter;

1. Alle drar på hytta fredag og vi takker nei til bursdag.

2. Far og et barn drar på hytta fredag, jeg og barn nr. 2 blir hjemme og går på bursdag og kjører på hytta etterpå. Kommer da på hytta til middag.

Hva har du valgt? 

Anonymkode: 07fcf...d8a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler langhelger er litt hellig og det er dårlig planlagt av de som arrangerer bursdagen. 

Hva vil barnet da? Hadde evt gått for alt. 2. 

Anonymkode: 321e7...b03

Skrevet

Hytta vår er uansett ikke stor nok til at  vi kan holde en meter avstand hele tiden. Spessielt ikke ved måltidene. Jeg ville derfor tatt det som en god unskyldning til å avlyse hytteturen.

Anonymkode: e8193...6d7

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hytta vår er uansett ikke stor nok til at  vi kan holde en meter avstand hele tiden. Spessielt ikke ved måltidene. Jeg ville derfor tatt det som en god unskyldning til å avlyse hytteturen.

Anonymkode: e8193...6d7

Her er vi ute hele dagen. Og når vi spiser kan vi ha en meter avstand. Vi har også vært de to siste helgene sammen med mine foreldre 

Anonymkode: 07fcf...d8a

Skrevet

Kommer litt an på. Om det er en perifer venn og barnet ikke synes det er så farlig, så hadde jeg nok dratt på hytta som planlagt. Om det er bestevennen hadde jeg prioritert bursdagen. Eller om barnet har veldig lyst til å gå i den.

Vi har arrangert bursdag i langhelg selv og var helt forberedt på at en del ikke kunne komme. (Var bare da vi hadde mulighet.) Men sjekket at det passet for bestevennen først.

Anonymkode: ebb04...bf7

Skrevet

Vi har planlagt bursdagsfeiring på mandag, selv om det er langhelg. Barnet har bursdag hvert år 1. Juni så det er ikke noe overraskelse at vi ønsker å feire på dagen. Folk kan reise på hytta om de vil og heller ta hjemreisen litt tidligere.. det er familiebursdag, barnebursdagen tar vi på en ukedag senere. 

Anonymkode: 13430...8ad

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi har planlagt bursdagsfeiring på mandag, selv om det er langhelg. Barnet har bursdag hvert år 1. Juni så det er ikke noe overraskelse at vi ønsker å feire på dagen. Folk kan reise på hytta om de vil og heller ta hjemreisen litt tidligere.. det er familiebursdag, barnebursdagen tar vi på en ukedag senere. 

Anonymkode: 13430...8ad

Og mandag hadde vært greit, da hadde det også kanskje blitt litt senere på dagen. 😊

Har selv bursdag midt på sommeren i fellesferien så jeg er vant til å flytte på feiringa. 

Anonymkode: 07fcf...d8a

Skrevet
49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kommer litt an på. Om det er en perifer venn og barnet ikke synes det er så farlig, så hadde jeg nok dratt på hytta som planlagt. Om det er bestevennen hadde jeg prioritert bursdagen. Eller om barnet har veldig lyst til å gå i den.

Vi har arrangert bursdag i langhelg selv og var helt forberedt på at en del ikke kunne komme. (Var bare da vi hadde mulighet.) Men sjekket at det passet for bestevennen først.

Anonymkode: ebb04...bf7

Går på bhg sammen, men annen avdeling. Ikke bestevenn.

Anonymkode: 07fcf...d8a

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Går på bhg sammen, men annen avdeling. Ikke bestevenn.

Anonymkode: 07fcf...d8a

Da hadde jeg droppet det. 

Anonymkode: cbf05...636

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Går på bhg sammen, men annen avdeling. Ikke bestevenn.

Anonymkode: 07fcf...d8a

Hadde takket nei til den invitasjonen

Anonymkode: 051f7...89a

Skrevet

Hadde dratt på hytta alle sammen fredag siden det er så lite nær relasjon til jubilanten. 

Anonymkode: 49f86...41f

Skrevet

Bursdag i helg er slemt. I langhelg er det ondt. Hadde selvsagt gitt beng i bursdagen. Duster som har bursdager sånne dager. Og ja. Jeg har god utdanning og fin jobb. 

Anonymkode: 35d32...39b

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi har planlagt bursdagsfeiring på mandag, selv om det er langhelg. Barnet har bursdag hvert år 1. Juni så det er ikke noe overraskelse at vi ønsker å feire på dagen. Folk kan reise på hytta om de vil og heller ta hjemreisen litt tidligere.. det er familiebursdag, barnebursdagen tar vi på en ukedag senere. 

Anonymkode: 13430...8ad

Gøy at du tror du kan bestemme n

Anonymkode: 35d32...39b

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Gøy at du tror du kan bestemme n

Anonymkode: 35d32...39b

Gøy at du tror du kan bestemme når vi skal hjem fra hytta 😂😂😂

Anonymkode: 35d32...39b

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Gøy at du tror du kan bestemme når vi skal hjem fra hytta 😂😂😂

Anonymkode: 35d32...39b

Fikk akkurat en ny mld fra noen andre om bursdag 1 juni.... Tror ikke vi rekker den🤣

Anonymkode: 07fcf...d8a

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Bursdag i helg er slemt. I langhelg er det ondt. Hadde selvsagt gitt beng i bursdagen. Duster som har bursdager sånne dager. Og ja. Jeg har god utdanning og fin jobb. 

Anonymkode: 35d32...39b

Bursdag på hverdager, etter skole og bhg... Det er slemt! 😫Pyton. 

Anonymkode: 3da41...7d4

Skrevet
On 5/27/2020 at 8:31 AM, Anonym bruker said:

Vi har lagt planer for lenge siden at vi skal på hytta i pinsehelg sammen mine foreldre. Tidligere denne uka fikk vi en bursdagsinvitasjon til barnebursdag på pinseaften. 

Vi har 2 muligheter;

1. Alle drar på hytta fredag og vi takker nei til bursdag.

2. Far og et barn drar på hytta fredag, jeg og barn nr. 2 blir hjemme og går på bursdag og kjører på hytta etterpå. Kommer da på hytta til middag.

Hva har du valgt? 

Anonymkode: 07fcf...d8a

her synes jeg barnet skal i bursdag, så hadde dratt i bursdag, er kun borte hvis han er syk

Anonymkode: 8359b...806

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...