Gå til innhold

Flere som kjenner at corona har flyttet intimgrensen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg bor i Oslo og er vant til å stå tett i rushtrafikken. Jeg var i utgangspunktet litt over snittet bakteriofob, men nå..! Jeg får nærmest åndenød av å passere nærmere fremmede enn 1 meter. På bussen er setene ved siden av sperret, men man sitter fremdeles bak hverandre. Jeg kjenner pulsen slår fortere.

Anonymkode: 1b684...e24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Jeg jobber på sykehus og må omgås mennesker daglig. Jeg ser og at utviklingen i Norge har gått til det positive med antall smittede og døde, og jeg tar alle forholdsregler jeg kan. Jeg kan fint passere mennesker uten å få åndenød. Dersom jeg får symptomer på noe som kan ligne korona har vi retningslinjer for det på jobb. Jeg personlig kommer ikke til å bukke under av en runde med korona, ei heller kollegaer eller pasienter OM jeg skulle være så uheldig å få det, og smitte videre, noe jeg anser som høyst usannsynlig med alle tiltak jeg gjør.

Anonymkode: 187c2...06f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men det har blitt mye lettere å holde intimsonen fri for folk. Jeg slipper klemming og folk som vil stå tett å prate. Deilig!

Anonymkode: a6425...afa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, men det har blitt mye lettere å holde intimsonen fri for folk. Jeg slipper klemming og folk som vil stå tett å prate. Deilig!

Anonymkode: a6425...afa

Enig i denne.

Covid-19 fungerer som politi, som sørger for at andre ivaretar min intimsfære. 

Anonymkode: 520ae...68d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Enig i denne.

Covid-19 fungerer som politi, som sørger for at andre ivaretar min intimsfære. 

Anonymkode: 520ae...68d

Enig jeg og! Helt nydelig å slippe klemming og folk alt for tett. DET er noe jeg får åndenød av😅

Anonymkode: 97802...ed4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men min personlige intimsone har vært større enn vanlig bestandig. Jeg har alltid holdt folk på minst en mesters avstand

Anonymkode: f3ff2...77b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Her har ingenting endra seg i løpet av denne tiden. Jeg klemmer på folk like mye som før. Nå er omgangskretsen min såpass liten at det har ikke vært noe problem. Jeg havna på legevakta etter et fall i helga og der var det null smittevern. Ambulansen kjørte meg hjem igjen og sa gav han som jobber der meg en high five. Han sa det var pga korona at det var alt han kunne gjøre 😂 Men en high five er jo det samme som og håndhilse tenker jeg. 

Anonymkode: 8a964...d40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bor i Oslo og er vant til å stå tett i rushtrafikken. Jeg var i utgangspunktet litt over snittet bakteriofob, men nå..! Jeg får nærmest åndenød av å passere nærmere fremmede enn 1 meter. På bussen er setene ved siden av sperret, men man sitter fremdeles bak hverandre. Jeg kjenner pulsen slår fortere.

Anonymkode: 1b684...e24

Det du snakker om er ikke intimgrense, det er en psykisk lidelse. 

Anonymkode: dede1...58a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei. Her har ingenting endra seg i løpet av denne tiden. Jeg klemmer på folk like mye som før. Nå er omgangskretsen min såpass liten at det har ikke vært noe problem. Jeg havna på legevakta etter et fall i helga og der var det null smittevern. Ambulansen kjørte meg hjem igjen og sa gav han som jobber der meg en high five. Han sa det var pga korona at det var alt han kunne gjøre 😂 Men en high five er jo det samme som og håndhilse tenker jeg. 

Anonymkode: 8a964...d40

Da vil jeg påstå at du er uansvarlig! Når vi har fått klar beskjed om å holde avstand fra folk å ikke klemme hverandre så MÅ vi rette oss etter det! 

Anonymkode: d5d83...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er deilig å slippe det kleine vakuumet vi har i Norge med å finne ut om de er en stiv nordmann eller intim klemmer.

Nyter å slippe å klemme masse folk jeg ikke vil klemme👌

Anonymkode: 2f71a...ebc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis oppheves 1-meters regelen over pinse. Blir godt😊

Anonymkode: 45681...498

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Heldigvis oppheves 1-meters regelen over pinse. Blir godt😊

Anonymkode: 45681...498

Var det ikke bare i bhg og på skole da? De ba jo oss om å likevel holde avstand på butikken,holde avstand på buss osv.

Anonymkode: d5d83...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Heldigvis oppheves 1-meters regelen over pinse. Blir godt😊

Anonymkode: 45681...498

Du vet at dette kun gjelder for barnehage, barneskole og ungdomsskole? 

Med mindre du er maks 16 år, foreslår jeg at du slutter med å dra konklusjoner etter å ha lest bare overskriftene... 

Anonymkode: 97802...ed4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei. Her har ingenting endra seg i løpet av denne tiden. Jeg klemmer på folk like mye som før. Nå er omgangskretsen min såpass liten at det har ikke vært noe problem. Jeg havna på legevakta etter et fall i helga og der var det null smittevern. Ambulansen kjørte meg hjem igjen og sa gav han som jobber der meg en high five. Han sa det var pga korona at det var alt han kunne gjøre 😂 Men en high five er jo det samme som og håndhilse tenker jeg. 

Anonymkode: 8a964...d40

Ingenting, kunne hvem som helst komme og gå som de ville? Her sitter det vakter utenfor sykehuset og man slipper ikke inn uten at man har en timeavtale. Jeg skulle ta blodprøve, og det ble nå gjort i et lite bygg utenfor sykehuset, sto i lang kø.

Anonymkode: aa2b8...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...