Gå til innhold

Jeg liker ikke hunder..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

eller katter for den sakens skyld. 
Var på hyttetur i helgen med et vennepar som har to hunder. De er jo selvsagt glad i de to bikkjene, men for oss andre er det jo bare styr. De sikler, røyter, liker å spise annen dyrebæsj for så og slikke eierne på henda og i fjeset, det er bjeffing og det er hår overalt. De piper og må ut flere ganger om dagen. 
Her ga eierne de av maten vi spiste, og de feis jo så det stinket død mann rett som det var. 
Fatter og begriper ikke at folk anskaffer seg katt eller hund frivillig! 

Anonymkode: da185...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, du som ikke liker dem ser ikke kosen de gir. 

Heldigvis er man forskjellig. 

Om alle var som deg hadde det ikke eksisteret kjeledyr, men det gjør det 😊

Anonymkode: 9d5bc...a27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker hunder og har tidligere hatt hund, men jeg blir mer og mer oppmerksom på hvor jævlig uhygienisk og illeluktende det er med hundehold.

Anonymkode: c94a2...a86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger jo ikke behandle verken hunder eller katter som om de er barna dems. Jeg har hatt hund og de ble behandlet som hund. Ingen spising av vår mat, ingen spising av bæsj, og ingen uling. Røyting, ja. Kattene mine lever et slaraffenliv og de eneste gangene de får maten vi spiser er når vi har reker. Da går de helt i fistel.

Anonymkode: 2ecc7...999

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke mennesker som ikke liker dyr. Jeg mener oppriktig at slike mennesker er dårlige mennesker. Trenger ikke elske de eller la de sove i senga di og slikke på deg, men å ikke LIKE dyr slik du beskriver er mennesker jeg ikke liker, vil ha i min krets eller omgås på noen måte. Det er noe galt med dere. 

Anonymkode: c868a...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg liker ikke mennesker som ikke liker dyr. Jeg mener oppriktig at slike mennesker er dårlige mennesker. Trenger ikke elske de eller la de sove i senga di og slikke på deg, men å ikke LIKE dyr slik du beskriver er mennesker jeg ikke liker, vil ha i min krets eller omgås på noen måte. Det er noe galt med dere. 

Anonymkode: c868a...0d5

Jeg liker heller ikke dyr, i den forstand at jeg ikke liker å ha dyr. Jeg synes det er et voldsomt styr med de men synes da de er søte og fine å se på. Er også glad for at de gir så mye glede til enkelte. Skulle f.eks. ønske min mor som er alene hadde hatt et dyr hun kunne gått turer med og fått selskap av. 

Selv om man ikke liker å ha dyr så betyr det ikke at det er noe galt med folk! Hvis du virkelig synes det så er det jammen noe galt med deg.

Anonymkode: 33c3d...4fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg liker heller ikke dyr, i den forstand at jeg ikke liker å ha dyr. Jeg synes det er et voldsomt styr med de men synes da de er søte og fine å se på. Er også glad for at de gir så mye glede til enkelte. Skulle f.eks. ønske min mor som er alene hadde hatt et dyr hun kunne gått turer med og fått selskap av. 

Selv om man ikke liker å ha dyr så betyr det ikke at det er noe galt med folk! Hvis du virkelig synes det så er det jammen noe galt med deg.

Anonymkode: 33c3d...4fd

STOR forskjell på å ikke like dyr og ikke like å ha. HI LIKER IKKE hunder. 
Hun sier sin mening, som hun selvsagt får lov til, jeg sier min som jeg får lov til. 
Jeg mener oppriktig at mennesker som ikke liker hunder/katter, i stor kontrast til å ikke ville ha, er det noe galt med. Så kan vi kaste ball frem og tilbake hvem det er noe galt med da, men det orker jeg ikke. 
Jeg lever fint med å ekskludere mennesker som hi fra livet mitt. Trolig er vi så forskjellige uansett at vi støtes fra hverandre. 😊

Anonymkode: c868a...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

STOR forskjell på å ikke like dyr og ikke like å ha. HI LIKER IKKE hunder. 
Hun sier sin mening, som hun selvsagt får lov til, jeg sier min som jeg får lov til. 
Jeg mener oppriktig at mennesker som ikke liker hunder/katter, i stor kontrast til å ikke ville ha, er det noe galt med. Så kan vi kaste ball frem og tilbake hvem det er noe galt med da, men det orker jeg ikke. 
Jeg lever fint med å ekskludere mennesker som hi fra livet mitt. Trolig er vi så forskjellige uansett at vi støtes fra hverandre. 😊

Anonymkode: c868a...0d5

Hvorfor det? Jeg vil si folk som mishandler dyr er det noe galt med. Å ikke like dem er en annen sak, det går da ikke utover hverken deg, meg eller dyrene? Har selv katt, men har respekt for at andre ikke liker katter. 

Anonymkode: 3e03f...d5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj ser jeg siterte feil innlegg til deg over, var ment til hun som ikke liker folk som ikke liker dyr 😂

Anonymkode: 3e03f...d5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne aldri hatt hund eller katt. Veldig fornøyd med akvariet mitt. Men passer katta til huseieren støtt og stadig (den er ikke i min del av huset, jeg besøker den i deres del). 

Hater å være på besøk hos folk og komme hjem full av hår på klærne. Lukter vondt også, syns jeg. Liker dyrene helt greit, men sitter ikke og koser og stryker på de.

Anonymkode: f7557...e5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vært uheldig HI. 

jeg liker ikke alle hunder jeg heller, men de rolige og renslige hundene liker jeg. 
de som stinker, piper, stresser og tigger er IRRITERENDE. 

vi hadde en hund en gang, den var rolig og fin. 

eier har en god del å si hvordan hundene er. 
 

håper ditt neste møte med hund er MYE bedre. 

Anonymkode: 5c112...9ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

STOR forskjell på å ikke like dyr og ikke like å ha. HI LIKER IKKE hunder. 
Hun sier sin mening, som hun selvsagt får lov til, jeg sier min som jeg får lov til. 
Jeg mener oppriktig at mennesker som ikke liker hunder/katter, i stor kontrast til å ikke ville ha, er det noe galt med. Så kan vi kaste ball frem og tilbake hvem det er noe galt med da, men det orker jeg ikke. 
Jeg lever fint med å ekskludere mennesker som hi fra livet mitt. Trolig er vi så forskjellige uansett at vi støtes fra hverandre. 😊

Anonymkode: c868a...0d5

Jeg liker ikke folk som oppriktig tror at én eneste faktor ved et menneske, som å ikke like dyr, betyr at det er noe galt med vedkommende. Etter min mening er dette veldig enkle mennesker med begrenset intellektuell kapasitet.

Anonymkode: c94a2...a86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg liker ikke folk som oppriktig tror at én eneste faktor ved et menneske, som å ikke like dyr, betyr at det er noe galt med vedkommende. Etter min mening er dette veldig enkle mennesker med begrenset intellektuell kapasitet.

Anonymkode: c94a2...a86

Vel, forskningen er mot deg. 😊 Kanskje du er psykopat? 

Den omfattende forskningsanalysen viser nemlig at de som ikke liker hunder stort sett er mennesker som mangler empati, er usympatiske og generelt relativt dårlige mennsker. "Vi ser at de som ikke er glade i hunder er mennesker man helst ikke vil omgås rett og slett" sier forsker og syerske Hans Børre Basseng Bratthue til eAvisa. Han påpeker at disse menneskene faktisk svært ofte har klare psykopatiske trekk

Anonymkode: c868a...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vel, forskningen er mot deg. 😊 Kanskje du er psykopat? 

Den omfattende forskningsanalysen viser nemlig at de som ikke liker hunder stort sett er mennesker som mangler empati, er usympatiske og generelt relativt dårlige mennsker. "Vi ser at de som ikke er glade i hunder er mennesker man helst ikke vil omgås rett og slett" sier forsker og syerske Hans Børre Basseng Bratthue til eAvisa. Han påpeker at disse menneskene faktisk svært ofte har klare psykopatiske trekk

Anonymkode: c868a...0d5

Hoho, jaja. Denne psykopaten jobber med barn med spesielle behov, er sensitiv for energier hos andre mennesker og gråter av Oppdrag Nemo 😅

Hunder kan du få gratis av meg, så må jo være psykopat da 😂😂 kanskje jeg rett og slett er schizofren 👍

Anonymkode: f7557...e5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

eller katter for den sakens skyld. 
Var på hyttetur i helgen med et vennepar som har to hunder. De er jo selvsagt glad i de to bikkjene, men for oss andre er det jo bare styr. De sikler, røyter, liker å spise annen dyrebæsj for så og slikke eierne på henda og i fjeset, det er bjeffing og det er hår overalt. De piper og må ut flere ganger om dagen. 
Her ga eierne de av maten vi spiste, og de feis jo så det stinket død mann rett som det var. 
Fatter og begriper ikke at folk anskaffer seg katt eller hund frivillig! 

Anonymkode: da185...a55

Er helt enig. Å de idiotene som lar hundene sove i sengen, er så utrolig ekkelt og uhygienisk. Helt enig med deg. 

Anonymkode: 3e1ec...875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hoho, jaja. Denne psykopaten jobber med barn med spesielle behov, er sensitiv for energier hos andre mennesker og gråter av Oppdrag Nemo 😅

Hunder kan du få gratis av meg, så må jo være psykopat da 😂😂 kanskje jeg rett og slett er schizofren 👍

Anonymkode: f7557...e5c

Mulig du er dét. Jeg har ingen forming om din mentale helse. Det jeg vet er at jeg ikke liker deg. 

Anonymkode: c868a...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg liker ikke mennesker som ikke liker dyr. Jeg mener oppriktig at slike mennesker er dårlige mennesker. Trenger ikke elske de eller la de sove i senga di og slikke på deg, men å ikke LIKE dyr slik du beskriver er mennesker jeg ikke liker, vil ha i min krets eller omgås på noen måte. Det er noe galt med dere. 

Anonymkode: c868a...0d5

Jeg liker ikke mennesker som ikke aksepterer at folk er forskjellige... 

Anonymkode: 3e1ec...875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg liker ikke mennesker som ikke aksepterer at folk er forskjellige... 

Anonymkode: 3e1ec...875

Har da ikke sagt jeg ikke aksepterer det. Jeg har sagt jeg ikke liker de. 
Stor forskjell. 

Anonymkode: c868a...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mulig du er dét. Jeg har ingen forming om din mentale helse. Det jeg vet er at jeg ikke liker deg. 

Anonymkode: c868a...0d5

Haha bare å finne fram popcornet 🤣

Anonymkode: 3e03f...d5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vel, forskningen er mot deg. 😊 Kanskje du er psykopat? 

Den omfattende forskningsanalysen viser nemlig at de som ikke liker hunder stort sett er mennesker som mangler empati, er usympatiske og generelt relativt dårlige mennsker. "Vi ser at de som ikke er glade i hunder er mennesker man helst ikke vil omgås rett og slett" sier forsker og syerske Hans Børre Basseng Bratthue til eAvisa. Han påpeker at disse menneskene faktisk svært ofte har klare psykopatiske trekk

Anonymkode: c868a...0d5

Og i stede for å bite på og argumentere mot dette jeg kopierer og limer her kanskje heller vise litt kildekritikk. 😊

Anonymkode: c868a...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vel, forskningen er mot deg. 😊 Kanskje du er psykopat? 

Den omfattende forskningsanalysen viser nemlig at de som ikke liker hunder stort sett er mennesker som mangler empati, er usympatiske og generelt relativt dårlige mennsker. "Vi ser at de som ikke er glade i hunder er mennesker man helst ikke vil omgås rett og slett" sier forsker og syerske Hans Børre Basseng Bratthue til eAvisa. Han påpeker at disse menneskene faktisk svært ofte har klare psykopatiske trekk

Anonymkode: c868a...0d5

Haha😂 Forsker og syerske Hans Børre Basseng Bratthue🤣🤣🤣 Si meg, leser du hva du legger ut selv? 

Anonymkode: 860da...f04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Haha😂 Forsker og syerske Hans Børre Basseng Bratthue🤣🤣🤣 Si meg, leser du hva du legger ut selv? 

Anonymkode: 860da...f04

Kanskje lese mitt siste innlegg før du prøver å latterliggjøre da smartypants. 

Anonymkode: c868a...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vel, forskningen er mot deg. 😊 Kanskje du er psykopat? 

Den omfattende forskningsanalysen viser nemlig at de som ikke liker hunder stort sett er mennesker som mangler empati, er usympatiske og generelt relativt dårlige mennsker. "Vi ser at de som ikke er glade i hunder er mennesker man helst ikke vil omgås rett og slett" sier forsker og syerske Hans Børre Basseng Bratthue til eAvisa. Han påpeker at disse menneskene faktisk svært ofte har klare psykopatiske trekk

Anonymkode: c868a...0d5

Du forstår det trolig ikke selv, men der beviste du noe så grønnjævlig at fordommene mine stemte! 😂

Anonymkode: c94a2...a86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KenCreek

Har hatt hund og katt store deler av livet mitt. 

Jeg likte det før. 

Nå hender det jeg passer hund innimellom. Og fy faen for en stank, så mye lort og gris de drar inn i huset. Nei æsj!! Aldri mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Du forstår det trolig ikke selv, men der beviste du noe så grønnjævlig at fordommene mine stemte! 😂

Anonymkode: c94a2...a86

Jeg har også fordommer mot mennesker som bruker latterlige emojis for å forsøke å fremme seg selv. Dessuten, les hele tråden før du føler for å rulle rundt i latter. Mulig du tror du har tatt meg på noe, dessverre har du ikke dét. 

Anonymkode: c868a...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...