Gå til innhold

Dere som selger klær på finne (dame klær)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dere som selger dameklær på Finn, hvordan priser dere klærne? Jeg ser etter ett spesielt merke. Det merket er litt dyrt men ikke i det dyreste laget men nok til at de regnes som litt dyrere. Allikevel ser jeg klær til helt hårreisende priser over 1000 kroner for en brukt overdel osv. Plaggene ser ut som om de er dratt ut av kjeften til bikkja helt krøllete og ikke fint. Ikke rart klærne ikke blir solgt. 
Så dere som selger hva legger dere til grunnen for prisen? 

Anonymkode: b9f66...e4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selger pakker med bladet merketøy og vanlig . F. Eks 40 plagg til 400,- da er det alt fra Peak performance til Gant osv .  Har ikke sånne knalldyre klær her i hus. 

Anonymkode: 76204...710

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ganni?  Sett mye rart av det 😄

Anonymkode: a0e5b...54e

Ganni har vert en av de. Men dette er generelt en gjenganger forstår ikke at noen for solgt disse plaggene sine

Anonymkode: b9f66...e4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar hensyn til alderen på klærne, hvor mye brukt de er og hvilket merke.

I og med at jeg er privatperson så legger jeg det fra halv pris av kjøpsprisen eller litt under, for kjøpere har liksom ingen garanti for hvordan det er behandlet. 

Anonymkode: 160c1...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tar hensyn til alderen på klærne, hvor mye brukt de er og hvilket merke.

I og med at jeg er privatperson så legger jeg det fra halv pris av kjøpsprisen eller litt under, for kjøpere har liksom ingen garanti for hvordan det er behandlet. 

Anonymkode: 160c1...0c5

For du solgt mye?

Anonymkode: b9f66...e4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

For du solgt mye?

Anonymkode: b9f66...e4a

Ja faktisk. Nå selger ikke jeg bare klær da. Jeg pleier å legge ut til en høyere pris enn jeg ville gitt for å se etterspørsel. Blir det stor etterspørsel så er varen attraktiv nok. Er det ingening setter jeg ned prisen, da kan det øke på. Noe blir stående hele tiden.

Sånn ellers virker det som undertøy skal være lett å selge, ekle menn som tar kontakt osv. Men jeg føler det er en form for prostitusjon selv om pengene frister. Og de må Vipps jeg vil ikke at de skal vite hvem jeg er 😛 

Men har du problemer med å selge?

Jeg synes også mange legger ut hårreisende priser. 

Anonymkode: 160c1...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/27/2020 at 8:06 AM, Anonym bruker said:

Dere som selger dameklær på Finn, hvordan priser dere klærne? Jeg ser etter ett spesielt merke. Det merket er litt dyrt men ikke i det dyreste laget men nok til at de regnes som litt dyrere. Allikevel ser jeg klær til helt hårreisende priser over 1000 kroner for en brukt overdel osv. Plaggene ser ut som om de er dratt ut av kjeften til bikkja helt krøllete og ikke fint. Ikke rart klærne ikke blir solgt. 
Så dere som selger hva legger dere til grunnen for prisen? 

Anonymkode: b9f66...e4a

har lagt ut en som bare var merkeklær og det ønsket jeg 2000 for, det ble budruder og fikk til slutt 3500 for de. var over 100 plagg og addidas, Nike, jean paul, Gant og en del flere.

selger jeg vanlig klær, kommer det alt fra 500-1500 kommer an på mengden jeg selger, aldri hatt noe problemer eller folk som klager på priser

Anonymkode: c54c8...060

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...