Gå til innhold

voksen som liker bamser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt om ungdommer på 18-20 år og oppover kjøper seg ei kose bamse? eller liker bamser?

Jeg er 21 og synes at noen bamser er heilt verdt og kjøpe men vil ikke bli sett som barnslig :( 

Anonymkode: 37dd5...190

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det noe å si om du blir sett som barnslig, da? Jeg liker å hoppe paradis, selv om jeg er over 40

Anonymkode: 7337e...bd0

Skrevet

Siden du er 21 kan jo folk tro du kjøper det til et barn, jeg har en lillebror på barneskolen som jeg kjøpte en stor bamse til forleden. Kunne ikke brydd meg mindre om hva folk tenker. Hva skal de gjøre med det, liksom????? Tror du virkelig dem tenker "herregud, ho er voksen å kjøper en bamse hva er greia, dette skal jeg tenke på hvert sekund av hele min arbeidsdag, herregud, så sjukt." 

Anonymkode: a32d8...4d3

Skrevet

Enig med de over her, jeg MÅ se på de typiske barne-julekalenderene hver jul! Det samme gjelder Disney filmer, har en stor VHS samling, faktisk. Er også voksen, men jeg tror du er voksen først når du TØRR å være barnslig. Når du ikke bryr deg om hva andre tenker. 

Skrevet
25 minutter siden, KatrinesMammaBruker skrev:

Enig med de over her, jeg MÅ se på de typiske barne-julekalenderene hver jul! Det samme gjelder Disney filmer, har en stor VHS samling, faktisk. Er også voksen, men jeg tror du er voksen først når du TØRR å være barnslig. Når du ikke bryr deg om hva andre tenker. 

Jeg leker jo ikke med bamsene da😂men noen er herlige og bruke som puter og fint og ha en oppe på nattbordet. Som pynt :) 

Anonymkode: 37dd5...190

Skrevet

Jeg elsker bamser å jeg er 32, heldigvis så har jeg en 4 åring som jeg kan kjøpe til, han er sånn passe interessert. Synes Ty bamsene er så søte, å hver gang vi er på Ikea så blir en ny bamse med hjem 😉, å han har mange bamser fra kjente barnetv figurer 🙂

Anonymkode: 26baa...571

Skrevet

Jeg elsker bamser! Og er snart halvveis til hundre.. 😊

Anonymkode: 4171b...da0

Skrevet

Jeg sover med min som jeg fikk da jeg var tre ennå jeg. Måtte åpne den og fylle og sy på nytt for to år siden. Den er utslitt av all vask men den er i sengen. Jeg ligger ikke og holder rundt den da, eller jo da pappa døde holdt jeg rundt den i mange netter. Ellers er den der, som en pute. Ville blitt veldig lei meg om den ble borte. 😊

Anonymkode: 34599...624

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...