Gå til innhold

Slanking - jeg trenger en quick fix


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har egentlig ingen tro på det. Men er nå desperat etter å komme meg ned i vekt og vil ha en kick start med rask vektnedgang for så å gå tilbakestille et «Roede kosthold» med kontroll på inntak/uttak av energi og fokus på sakte vektnedgang. 

Jeg skal ned ca 15 kg totalt, Ønsker gjerne å gå ned de 10 første raskt for så å ta de 5 siste gradvis

Jeg bare orker ikke å føle at jeg lever inni en polstring. 

Anonymkode: bf4b9...a1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spis mindre. Rett og slett. Tål å være litt sulten. Ikke den sunneste løsningen, men effektiv. Har gått ned selv slik, raskt, men skal ikke si at det ikke har gått utover mitt forhold til mat. Beveg deg mer, selv om du gjerne ikke trener. 

Anonymkode: 0d939...42c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ingen quick fix. Spis mer grønnsaker, frukt og bær, og beveg deg mer. 

Anonymkode: e3451...938

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det finnes ingen quick fix. Spis mer grønnsaker, frukt og bær, og beveg deg mer. 

Anonymkode: e3451...938

Det finnes en quick fix. Utfordringen er overgangen til et mer normalt kosthold. Jeg kjenner flere som har holdt vekten etter f. eks ketogen diett. Men kjenner også dem som har gått mye opp i etterkant av en slik diett

Jeg trener en del, men ikke nok. Og jeg spiser normalt sunt, men går ikke ned. Nå er jeg kvalm av meg selv. Orker ikke å føle at jeg lever inni en fat suit

HI

Anonymkode: bf4b9...a1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det finnes en quick fix. Utfordringen er overgangen til et mer normalt kosthold. Jeg kjenner flere som har holdt vekten etter f. eks ketogen diett. Men kjenner også dem som har gått mye opp i etterkant av en slik diett

Jeg trener en del, men ikke nok. Og jeg spiser normalt sunt, men går ikke ned. Nå er jeg kvalm av meg selv. Orker ikke å føle at jeg lever inni en fat suit

HI

Anonymkode: bf4b9...a1d

Ketogen kost er ikke en quick fix, å tro det er oppskrift på å mislykkes

Anonymkode: 2b369...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ketogen kost er ikke en quick fix, å tro det er oppskrift på å mislykkes

Anonymkode: 2b369...c1f

Si gjerne litt mer om det.. så kanskje jeg kommer på bedre tanker 😊

HI

Anonymkode: bf4b9...a1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv HIIT trening. 15 minutter, 3 dager i uken skal være nok. Søk opp  HIITburn på Instagram for tips til økter og gjør det fu klarer på 15 minutter. 

Og jeg har hørt mange ha utbytte av et kosthold der de varierer mellom dager med veldig lavt karbohydratinntak og dager der de spiser normalt. På den måten går ikke forbrenningen på sparebluss. 

Anonymkode: 2e442...41e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...