Gå til innhold

Yasmin eller diane p -piller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bytte fra cerazette siden jeg er ferdig med amming og cerazette gjør meg oppblåst og flat i humøret. Har brukt diane før men husker ikke om jeg var fornøyd, husker bare at huden min var veldig fin. Noen med erfaringer?

Anonymkode: afa99...686

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg merket etter at jeg sluttet med Diane at jeg ble langt mer stabil psykisk. Hadde ikke hatt problemer før jeg begynte på Diane, og det at jeg ble ustabil (som en heftig pms minimum en uke i måneden og småirritert ellers) kom snikende, så jeg hadde ikke satt det i sammenheng med p-pillene. I tillegg hadde jeg også fått "bekkenløsningssmerter" (som legen min kalte det) uten at jeg hadde født, var heftig plaget. Heller ikke det satte jeg eller legen i sammenheng med pillene - men de smertene forsvant også helt da jeg sluttet på Diane. Poff, borte vekk, liksom, i løpet av en uke eller maks to.

Lurer på om det var Yasmin jeg begynte på etter det, og det fikk jeg helt andre bivirkninger av, så jeg sluttet fort på dem.

Om dere er ferdig med barn - få mannen til å sterilisere seg, enkelt inngrep med minimal risiko og roter ikke til hormonene.

Anonymkode: 20240...f0f

Skrevet

Både Yasmin og Diane er kjent for å gi en del bivirkninger. Ville styrt unna begge.

Anonymkode: b95d7...294

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...