Gå til innhold

Time til fastlege nå?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Får man det eller er alt på nettet? Har smerter i fingrene. Skulle ha sjekket det. Men ikke lett å sjekke det med videosamtale 

Anonymkode: f964e...026

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det må du vel nesten sjekke med legekontoret ditt om? Om legen fysisk må se på deg, så får du jo time selvsagt. 

Anonymkode: 7a4ce...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe problem å få på komtoret hvor min fastlege holder til i hvert fall. Har du sjekket nettsiden deres hvis de har?

Anonymkode: f2d13...d97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her får man time som vanlig i alle fall. Da skolen åpnet bestilte jeg time for å vurdere om barnet vårt skulle være hjemme og evt få legeerklæring siden jeg er i risikogruppe, og da fikk jeg velge mellom vanlig time eller videotime.

Anonymkode: 78ef3...c77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem å få time hos min fastlege i alle fall. Så lenge vi ikke har symptomer på sykdom i luftveiene får vi møte opp og trenger ikke ta det via video 

Anonymkode: 8828a...92e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig får man det, det har man fått hele veien. Du må bare ringe først, slik at de er klar over at du kommer. 

Anonymkode: a5437...60d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok. Da ringer jeg. Fikk høre av ei venninne som har vondt i ryggen at legen skrev ut sykemelding etter time på videotime 

Anonymkode: f964e...026

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Da ringer jeg. Fikk høre av ei venninne som har vondt i ryggen at legen skrev ut sykemelding etter time på videotime 

Anonymkode: f964e...026

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ok. Da ringer jeg. Fikk høre av ei venninne som har vondt i ryggen at legen skrev ut sykemelding etter time på videotime 

Anonymkode: f964e...026

Ja, hvis det kan ordnes via videokonsultasjon, så gjør de nok det. Men hvis du må inn for en sjekk, så gir de deg time. Eneste de behøver å forsikre seg om er at du ikke har luftveissymptomer.

Det er alltids noen som får panikk og møter opp på døren hos legen når de tror de har covid, det er det de ønsker å unngå. 

Anonymkode: a5437...60d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, hvis det kan ordnes via videokonsultasjon, så gjør de nok det. Men hvis du må inn for en sjekk, så gir de deg time. Eneste de behøver å forsikre seg om er at du ikke har luftveissymptomer.

Det er alltids noen som får panikk og møter opp på døren hos legen når de tror de har covid, det er det de ønsker å unngå. 

Anonymkode: a5437...60d

Det vet du jo ikke.

Anonymkode: f2d13...d97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var nå både hos fastlegen og gynekolog i april så da bør det være uproblematisk nå.

Anonymkode: d5782...ff6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det vet du jo ikke.

Anonymkode: f2d13...d97

Nei, og derfor skrev jeg det heller ikke.

Hva med å lese ordentlig i stedet for å dikte opp problemer?

Det er mange nok her inne som kun er ute etter å hakke. 

Anonymkode: a5437...60d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...